Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 32985
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 11 اسفند 1400 - 13:08 |

تبیین عملکرد پلتفرم‌های فضای مجازی در رادیو گفت‌وگو

تبیین عملکرد پلتفرم‌های فضای مجازی در رادیو گفت‌وگو

فرهنگسرای رسانه با مشارکت رادیو گفت‌وگو ویژه برنامه «عصرانه مطبوعات» را با هدف بررسی کارنامه مطبوعات، چالش‌ها و ظرفیت‌های آن برگزار می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، سلسله نشست‌های «عصرانه مطبوعات» از سوی فرهنگسرای رسانه با مشارکت رادیو گفت‌وگو برگزار می‌شود. این مجموعه جلسات که از دیرباز در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شده است، در جدیدترین عنوان خود با نگاهی متفاوت به کارنامه چند دهه ای مطبوعات در ایران، ظرفیت‌ها و چالش‌های پیشروی اهالی مطبوعات و رسانه را مورد بررسی قرار داده است.
جدیدترین قسمت از نشست‌های «عصرانه مطبوعات» با موضوع «تبیین عملکرد پلتفرم‌های فضای مجازی در ایران و چالش‌های فرهنگی و رسانه ای» روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای رسانه به صورت زنده روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود.
علیرضا داودی کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی، سیدعلیرضا آل داود کارشناس و پژوهشگر مسائل رسانه و محمد رحمانی نماینده یکی از پلتفرم‌های داخلی مهمان این برنامه خواهند بود و درباره ظرفیت‌ها و چالش‌های فضای مجازی در ایران صحبت می‌کنند.
ویژه برنامه «عصرانه مطبوعات» به تهیه‌کنندگی سیده فاطمه شعار و با اجرای مصطفی صادقی از فرهنگسرای رسانه روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود.علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از طریق این شبکه رادیویی از موج رادیو FM ردیف ۱۰۳.۵ MHz بشنوند.
لازم به ذکر است فرهنگسرای رسانه پیش از این نیز با رونمایی از مجموعه موشن گرافیک «با هم یاد بگیریم» برنامه‌های جدیدی را در حوزه رسانه و آموزش سواد رسانه‌ای به عموم مردم آغاز کرده است.
انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.