Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 35880
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 مرداد 1401 - 23:37 |

طبع شعر خود را با «صباهنگ» رادیو محك بزنید

طبع شعر خود را با «صباهنگ» رادیو محك بزنید

رادیو صبا در برنامه «صباهنگ» استعداد شعرو شاعری مخاطبان را محك می زند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا است كه با پخش ترانه های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبكه ایجاد می كند. این برنامه در كنار سرگرمی به اطلاع رسانی در حوزه موسیقی می پردازد و آخرین اخبار و حواشی موسیقی را به اطلاع مخاطبان می رساند.

این برنامه با بخش های «گزارش»، «موسیقی فیلم»، «تكمیل شعر»، «تركیب ترانه»، «نمایش ترانه» و «مهمان ویژه» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ راهی آنتن رادیو صبا می شود.

تكمیل شعر از بخش های جالب و شنیدنی این برنامه است كه هر روز یك مصرع شعر در این بخش مطرح می شود كه مخاطبان می توانند با تكمیل این شعر طبع و استعداد خود در شعرو شاعری را محك بزنند.

اشعاری كه برای تكمیل در این بخش مطرح می شود از موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه برگرفته شده است. روز چهارشنبه ۲۶ مرداد «صباهنگ» به موضوع شادی و لبخند می پردازدو این مصرع را برای شنوندگان در نظر گرفته است كه » لبخند بزن عمر جهان كوتاه است…» كه با انتخاب این شعر مخاطبان را به شاد زیستن دعوت می كند.

برنامه «صباهنگ» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ با اجرای فریبا باقری و تهیه كنندگی سیامك احمدی پور و هماهنگی پویا رضایی تقدیم مخاطبان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.