Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 38950
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو آوا, رادیو پیام تاریخ انتشار : 20 دی 1401 - 21:52 |

استقبال رادیو از «روز مادر» با پویش «به نام مادر»

استقبال رادیو از «روز مادر» با پویش «به نام مادر»

شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر پویش «به نام مادر» را برگزار می‌کنند.

مهدی شهاب تالی مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا در آستانه نزدیکی روز مادر به مهر گفت: شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر پویش «به نام مادر» را تدارک دیده است. شنوندگان رادیو پیام و رادیو آوا در سراسر کشور می‌توانند برای گرامیداشت روز مادر از ۱۷ تا ۲۳ دی با رادیو پیام و آوا همراه و این روز فرخنده را جشن بگیرند.

وی با اشاره به پویشی که راه اندازی شده بیان کرد: به منظور گرامیداشت مقام والای مادر و روز زن این پویش در دو بخش برگزار می‌شود، بخش عمومی که همه علاقه مندان می‌توانند بهترین جمله در وصف مادر را نوشته و از نوشته خود عکس بگیرند به همراه عکس خود و یا مادر گرامی‌شان برای پخش از رادیو نمای پیام و آوا ارسال کنند.

شهاب تالی اضافه کرد: در بخش دوم که ویژه کودکان و نوجوانان عزیز است این‌ها می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع مادر کشیده و به همراه عکس خودشان برای پخش از رادیونمای پیام و آوا از طریق درگاه‌های ارتباطی رادیو پیام و آوا در پیام‌رسان بله و روبیکا ارسال کنند.

وی در پایان گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند علاوه بر ارسال نقاشی در بخش اول نیز شرکت کنند همه آثار ارسالی از رادیو نمای پیام و آوا با نام و تصویر شرکت‌کنندگان پخش خواهد شد و پس از داوری در هر بخش به سه اثر برگزیده جایزه نقدی اهدا می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.