Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 49137
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1403 - 15:18 |

با «ایرانشهر» رادیو همسفر سراوان زیبا شوید

با «ایرانشهر» رادیو همسفر سراوان زیبا شوید

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه «ایرانشهر» این هفته بیان کرد: با توجه به «هفته‌های ایرانی»  و این هفته سفر به استان «سیستان و بلوچستان» در برنامه روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت با همراهی رضا یزدانی، گزارشگر مرکز «سیستان و بلوچستان» یک سفر رادیویی به شهر سراوان خواهیم داشت.

سراوان مرکز شهرستان سراوان در جنوب شرقی ایران و یکی از شهرهای استان «سیستان و بلوچستان» می‌باشد. این شهر به به زادگاه خورشید ایران معروف است زیرا سراوان اولین نقطه در ایران است که خورشید در آن طلوع می‌کند. با توجه به آثار تاریخی به دست آمده در سراوان این شهر سابقه تاریخی و تمدن کهنی دارد.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه‌های برنامه‌های عصرگاهی بیان موضوعات ساده و صمیمی و در عین حال مبتلا به افراد است و از این رو تلاش ما در «ایرانشهر» این است همواره موضوعاتی مطرح شود که شنوندگان در پخش برنامه مشارکت داشته باشند.

فیروزی افزود: در برنامه روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت نیز همراه با استاد کمال هم نشین درباره «با طناب کسی در چاه رفتن» حرف خواهیم زد.

گفتنی است «ایرانشهر» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای حامد نجم الهدی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۱۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.