Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 49283
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1403 - 15:24 |

بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف در «دستور كار» رادیو ایران

بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف در «دستور كار» رادیو ایران

برنامه «دستوركار» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۱۵ از رادیو ایران تقدیم می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه «دستور كار» این هفته به بررسی بهره وری و بهینه سازی مصرف می پردازد.

سیما پاتیمار تهیه كننده برنامه «دستور كار» گفت: بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف به عنوان رویكردی مدیریتی نقش مهمی در رشد اقتصادی و كنترل تورم دارد و امكان دستیابی به سطح بالای استاندارد زندگی و ایجاد رفاه برای مردم را فراهم می‌كند از این رو می‌بایست به اولویتی ملی و جامع تبدیل شود.

وی ادامه داد: بهره وری به معنای بهره بر، سودبرنده و كامیاب است و از این واژه به مفهوم راندمان و بازده نیز استفاده می كنند. بهره وری را می توان استفاده مطلوب، موثر و بهینه از تمام وقت، امكانات، ظرفیت، پتانسیل، سرمایه، نیرو و منابعی كه به انسان برای رسیدن به رشد و شكوفایی همه جانبه كمك می كند به شمار آورد.

این تهیه كننده رادیویی تصریح كرد: با توجه به اینكه یكم خرداد به عنوان «روز بهره وری و بهینه سازی مصرف» در تقویم كشور به ثبت رسیده است، در برنامه «دستور كار» این هفته با حضور كارشناسان مختلف پیرامون همین موضوع گفت و گو خواهیم كرد.

گفتنی است «دستور كار» به تهیه كنندگی سیما پاتیمار و اجرای آیدین نامغ از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۱۵ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.