Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 50024
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 22 خرداد 1403 - 15:37 |

«به توان جمهور» روی آنتن رادیو سلامت

«به توان جمهور» روی آنتن رادیو سلامت

همزمان با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، ویژه برنامه «به توان جمهور» روی آنتن رادیو سلامت می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «به توان جمهور» برنامه‌ای است که  با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری از رادیو سلامت پخش می‌شود.
در این برنامه به موضوعاتی همچون اهمیت تحقیق و سواد رسانه‌ای، زمان‌شناسی در مشارکت عمومی، انتخاب هوشمندانه و سلامت روانی در سایه مشارکت فراگیر پرداخته می‌شود.
در آغاز، برنامه رادیویی سعی دارد تا با طرح تمثیلی از اتفاقات و رویدادهای روزمره همچون مسابقات ورزشی، منازعات جهانی یا برشی از یک فیلم، مخاطب را از زاویه‌ای متفاوت دعوت به اندیشیدن کند و در ادامه کلیدواژه مرتبط با انتخاب و انتخابات از دل آن بیرون کشیده شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مشخصه اصلی «به توان جمهور» زبان ساده و تمثیلی آن است چرا که سعی دارد با وجود مسائل و مفاهیم پیچیده پیرامون انتخابات به تعاریفی ملموس‌تر بپردازد و طیف گسترده‌تری از مخاطبان را با موضوعات خود همراه کند.
بخش میانی برنامه به صدای اقشار مختلف مردم با گویش‌های شیرین ایرانی، اصناف گوناگون و خواسته‌های آنها از رئیس جمهور آینده اختصاص دارد و از زبان آنها، شنوندگان برنامه به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو دعوت می‌شوند. در بخش پایانی هم به فراخور موضوع برشی از سخنان مهم شهید ابراهیم رییسی پخش خواهد شد.
«به توان جمهور» به تهیه‌کنندگی «سیدحسین رضوی»، هر روز ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه از موج اف‌ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده‌های شبکه رادیویی سلامت می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.