Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29240
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 03 مهر 1400 - 12:24 |

«به تو از دور سلام» ویژه اربعین حسینی از رادیو تهران

«به تو از دور سلام» ویژه اربعین حسینی از رادیو تهران

رادیو تهران به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در ویژه برنامه «به تو از دور سلام»، شکوه و عظمت پیاده روی اربعین و پیام این حماسه عظیم را به سمع همه عاشقان اباعبدالله حسینی می رساند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، اجتماع گسترده زائران اربعین در یک زمان و مکان خاص، نشان دهنده انسجام بین شیعیان و تحکیم جایگاه مسلمانان در جهان است، اگر مسلمان‌ ها با یکدیگر و در کنار یکدیگر قرار بگیرند، می توانند قدرت بسیار عظیمی را ایجاد کنند. امسال به خاطر محدودیت های کرونایی، اجتماع اربعین حسینی محدودتر است. از این رو شبکه رادیویی تهران در روز اربعین حسینی ساعت ۱۰ تا ۱۴:۱۵، در ویژه برنامه «به تو از دور سلام» شکوه و عظمت پیاده روی اربعین و پیام این حماسه عظیم را به سمع همه جاماندگان و عاشقان اباعبدالله حسینی می رساند.

تهیه و پخش گزارش های مردمی در بخشی با عنوان جاماندگان تقدیم عزاداران می‌شود که روایت جاماندگان از اربعین امسال است. حماسه اکبر از دیگر بخش هایی است که کارشناس برنامه از عظمت زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین می‌ گوید.

ویژه برنامه «به تو از دور سلام» به تهیه کنندگی حماد خزایی، گویندگی فاطمه نصرآبادی، نویسندگی سمانه گلک و گزارشگری مهدی اسماعیلی روی آنتن می رود.

گروه تامین و تولید رادیو تهران در برنامه «منزل به منزل تا زیارت» ساعت ۱۵:۳۰، به شرح زیارت جابربن عبدالله انصاری در روز اربعین و روایات مربوط به جابر می‌ پردازد.

از دیگر برنامه‌ های این شبکه رادیویی می توان به ویژه برنامه «به هوای حرم» اشاره کرد. این برنامه با دو روایت از زبان دختری که به تازگی محجبه شده است، جلو می رود، روایت اول قبل از راهی شدن به کربلای معلی و روایت دوم خاطراتش در کربلا با همسفرانش است. این برنامه دوشنبه ساعت ۱۵ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن رادیو تهران می رود.

گفتنی است برنامه‌های «پارک شهر»، «تهران من»، «کربلا تا کربلا»، «چله عشق» و … در روز اربعین حسینی تقدیم عزاداران می‌ شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.