Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29733
  پرینتخانه » اخبار, باکس اخبار, رادیو ایران تاریخ انتشار : 22 مهر 1400 - 14:59 |

تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)

تدارک رادیو ایران در آغاز ولایت امام زمان (عج)

رادیو ایران ویژه برنامه های مختلفی را در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) تدارک دیده است.

به مناسبت شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز ولایت امام زمان (عج) ویژه برنامه های «باغ ارغوان، خانه دوست اینجاست، دور عاشقان،حرفی از نام تو، به نام عشق، و در همین نزدیکی» روی موج رادیو ایران می رود.
به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، «باغ ارغوان» با اجرای مریم نشیبا و به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی پنج شنبه ۲۲ مهر با نگاه مذهبی و اتحاد ملی به موسیقی ها و نواهای آیینی، ساعت ۱۵:۰۰ پخش می شود.
«خانه دوست اینجاست» ۲۲ و ۲۳ مهر ماه با موضوع چگونه زینت امام زمان(عج) باشیم بر پایه حدیثی از امام حسن عسگری علیه السلام و با حضور حجت الاسلام آقا بابا و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای فاطمه میناخانی ساعت ۱۷:۰۰ شنیده می شود.
با کارشناسی احمد صادقی «دور عاشقان» به موضوع سخاوت و بخشندگی امام حسن عسگری و کمک آن امام به مردم می پردازد این برنامه بعد از خبر ساعت۲۲:۰۰ پخش می شود.
«به نام عشق » جمعه ۲۳ مهر با موضوع شناخت مفهوم غیبت و گرفتن بیعت از ولی الله با حضور حجت الاسلام آتشکار و به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حمیدرضا رضایی و فاطمه حاتمی ساعت ۹:۰۰ صبح شنیده می شود.
«به همین نزدیکی» از جایگاه امام زمان (عج )به عنوان ولی و پدر معنوی مسلمانان می گوید.این برنامه با حضور حجت الاسلام دکتر علی صدیقی و به تهیه کنندگی کیاناز کاوه و اجرای حامد نجم الهدی بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.