Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 49992
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 خرداد 1403 - 15:20 |
به مدیریت دوبله شیلا آژیر

«خدمتکار برای انتقام» با گویندگی ۱۰ نفر دوبله شد

«خدمتکار برای انتقام» با گویندگی ۱۰ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «خدمتکار برای انتقام» با گویندگی ۱۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی شیلا آژیر و صدابرداری آن به عهده اکبر صالحی است. ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، امیر حکیمی، منوچهر زنده دل، مرضیه صفی خانی، بهروز علی محمدی، اکبر منانی، رزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و شیلا آژیر صداپیشه های این اثر بوده اند.

در این فیلم خواهیم دید: آنی همسرش را سه سال قبل از دست داده و وارد یک بازی می‌شود که مادرشوهرش برای او ترتیب داده تا به این ترتیب حضانت پسرش تیت را از او بگیرد اما آنی راز او را کشف کرده و پسرش را بازپس می‌گیرد.

سینمایی «خدمتکار برای انتقام» فیلمی مهیج است که شروعی کوبنده دارد و در ادامه هم با چرخش های داستانی و غافلگیری و به لطف بازی های خوب بازیگران جذابیت خود را تا پایان حفظ می کند و می تواند مخاطبان دوستدار فیلم های مهیج را سرگرم کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.