Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 39364
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 11 بهمن 1401 - 0:47 |

درباره نشانه های افسردگی در رادیو «با هم حرف بزنیم»

درباره نشانه های افسردگی در رادیو «با هم حرف بزنیم»

برنامه «با هم حرف بزنیم» شبکه رادیویی سلامت، روز سه شنبه، ۱۱بهمن ماه، موضوع «افسردگی، نشانه های متفاوت و تاثیرات آن» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه رادیویی به تهیه‌کنندگی «ملیحه کاظمی» و «پیمان پناهی»، با محوریت موضوعات روانشناسی که دغدغه شنوندگان است هر روز پخش می‌شود؛ البته زبانِ برنامه بگونه ای انتخاب شده است تا مباحث تخصصی برای مخاطبان کاربردی باشد.
این برنامه روز سه شنبه، ۱۱بهمن ماه با حضور دکتر «مونا کروندی» روانپزشک به موضوع «افسردگی ارتباطی به تامین بودن نیازهای اولیه افراد ندارد» می پردازد.
«با هم حرف بزنیم» در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می پردازد. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان، طبیعت و… از دیگر موضوعاتی است که برنامه «با هم حرف بزنیم» به آن می‌پردازد.
.«با هم حرف بزنیم» شامل بخش های های مختلفی از جمله «نسل من» که به مسائل و مشکلات نسل امروز در مقایسه با نسل گذشته می پردازد. بخش «سطر آخر» که به جمع بندی کارشناسی مرتبط با موضوع اختصاص دارد و آبخش «چالش روز» که از مشکلاتی که در برقراری ارتباط موثر با دیگران با آن روبه رو می شویم و راه های کنار آمدن با آن می گوید، است.
گفتنی است، برنامه «با هم حرف بزنیم» با اجرای «میترا بهرامی»، «پویان آهنیان مقدم»، «لیلا رحیمیان ثابت»، روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۴:۰۵ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز، تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.