Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 45574
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 آبان 1402 - 19:01 |

درخشش رادیو ایران در جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت»

درخشش رادیو ایران در جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت»

زهره سربازی، در در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» مقام دوم بخش «پادكست» را دریافت كرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» یشنبه ۲۷ آبان، با حضور مسئولان كشوری و استانی، و مهمانان داخلی و خارجی در مجتمع فرهنگی زیباكنار برگزار شد.
زهره سربازی، تهیه كننده برنامه «این یك تجربه است» از رادیو ایران، در در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» مقام دوم بخش «پادكست» را دریافت كرد.

«نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی»، «زن، استحكام خانواده، جمعیت و ترویج سبك زندگی اسلامی»، «زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام» و «الگوی سوم زن مسلمان، افتخارآفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی» از محور‌های دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» بود كه در بخش های مختلف برگزار شد.

سه هزار و ۱۰۰ اثر از سراسر كشور به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» ارسال شد از مجموع آثار ارسال شده، هزار و ۵۰۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت.

زهره سربازی تهیه كننده برنامه «این یك تجربه است» در گفت و گو با روابط عمومی رادیو ایران عنوان كرد: جایزه این برنامه برای گروه برنامه ساز و مدیر گروه همراه برنامه است و از مدیریت كاظم داداشی مدیر گروه جامعه سلامت تشكر كرد و اشاره كرد موفقیت این برنامه مرهون قلم و پژوهش شهاب شهرزاد است.

شایان ذكر است «این یك تجربه است» از شنبه تا چهارشنبه، به تهیه كنندگی زهره سربازی، قلم شهاب شهرزاد و اجرای ایرانیاران رادیو ایران (زكیه كشكولیو فاطمه خاكی) ساعت ۲۰:۱۵ از رادیو ایران تقدیم می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.