Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17148
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 21 اسفند 1398 - 11:44 |

سرانجام تعیین حقوق و دستمزد در سال ۹۹

سرانجام تعیین حقوق و دستمزد در سال ۹۹

رادیو گفت‌وگو ۲۱ اسفند در برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی»، موضوع تعیین حقوق سال ۹۹ را بررسی می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «گفت‌وگوی اقتصادی» امروز، با حضور دکتر محمد محمودی، عضو شورای مشورتی وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر زهرا ممتاز، کارشناس اقتصادی و کسب و کار و استاد دانشگاه و ارتباط تلفنی با فرامرز توفیقی، رئیس کمیته دستمزد شورای عالی کار و سید‌علیرضا حیدری، قائم مقام اتحادیه پیشکسوتان کارگری ایران، موضوع تعیین حقوق سال ۹۹ را بررسی می‌کند.

این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز، تقدیم مخاطبان رادیو گفت‌وگو می‌شود.

به اشتراک بگذارید
  1. سریا روحانی :
    ۲۱ اسفند ۹۸

    آقای وزیر کار و رفاه اجتماعی پس چرا بعد از سال ها حرف و حدیث و شعار همانند دیگر بازنشستگان کشوری و لشکری حقوق بازنشسشتگان تامین اجتماعی را زیاد نمی کنید مردیم از این همه گرانی و تورم کمتر شعار بدهید . مگر بازنشستگان تامین اجتماعی آدم نیستند و غیر از آدمند .
    انصاف هم خوب چیزی .
    اگر کرونا مردم را نکشه حتما به علت گرانی و تورم بیش تر از اندازه و کفاف ندادن حداقل حقوق ۱/۵ میلیونی نمیشه زندگی کرد با پیاز کیلویی ۱۰ هزارتومانی برنج کیلویی ۲۵ هزارتومان ومیوه کیلویی ۱۲ و ۱۵ هزارتومان و گوشت کیلویی ۱۱۰ هزارتومان و قبض آب و برق و گاز و اجاره خونه و سیر کردن شکم دو تا بچه پس کجاست سیاستی که حمایت از افزایش فرزند آوری و افزایش جمیعت بود . ما همه بازنشستگان تامین اجتماعی برای سیر کردن خودمان بعد از ۳۰سال سابقه و بیمه پردازی باز باید کار کنیم زیرا با حقوقی که به ما بازنشستگان تامین اجتماعی میدهد ۱۰ روز هم نمی شود زندگی کرد چه به یک ماه.

  2. حجت السلام والمسلمین سید حسین حسینی :
    ۲۱ اسفند ۹۸

    آقای وزیر کار و رفاه اجتماعی با حداقل حقوق ۱/۵ میلیونی نمیشه زندگی کرد

  3. روحانی :
    ۲۱ اسفند ۹۸

    قای وزیر کار و رفاه اجتماعی پس چرا بعد از سال ها حرف و حدیث و شعار همانند دیگر بازنشستگان کشوری و لشکری حقوق بازنشسشتگان تامین اجتماعی را زیاد نمی کنید مردیم از این همه گرانی و تورم کمتر شعار بدهید . مگر بازنشستگان تامین اجتماعی آدم نیستند و غیر از آدمند .
    انصاف هم خوب چیزیه .
    اگر کرونا مردم را نکشه حتما به علت گرانی و تورم بیش تر از اندازه و کفاف ندادن حداقل حقوق ۱/۵ میلیونی نمیشه زندگی کرد با پیاز کیلویی ۱۰ هزارتومانی برنج کیلویی ۲۵ هزارتومان ومیوه کیلویی ۱۲ و ۱۵ هزارتومان و گوشت کیلویی ۱۱۰ هزارتومان و قبض آب و برق و گاز و اجاره خونه و غیره … و سیر کردن شکم دو تا بچه و جهزیه دخترم را نمی توانم بدهم . ما همه بازنشستگان تامین اجتماعی برای سیر کردن خودمان بعد از ۳۰سال سابقه و بیمه پردازی باز باید کار کنیم زیرا با حقوقی که به ما بازنشستگان تامین اجتماعی میدهد ۱۰ روز هم نمی شود زندگی کرد چه برسه به یک ماه زندگی با این گرانی های افسار گسیخته .

  4. حجت السلام والمسلمین سید حسین حسینی :
    ۲۱ اسفند ۹۸

    آقای وزیر کار و رفاه اجتماعی پس چرا بعد از سال ها حرف و حدیث و شعار همانند دیگر بازنشستگان کشوری و لشکری حقوق بازنشسشتگان تامین اجتماعی را زیاد نمی کنید ؟
    انصاف هم خوب چیزیه .
    با حداقل حقوق ۱/۵ میلیونی نمیشه زندگی کرد با این گرانی های افسار گسیخته .

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.