Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 49999
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 21 خرداد 1403 - 15:33 |

«صبامك» قدیمی ترین یار مخاطبان رادیو صبا

«صبامك» قدیمی ترین یار مخاطبان رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه تعاملی «صبامك» به طرح و پاسخگویی مخاطبان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از رابط عمومی رادیو صبا، «صبامك» از اولین و قدیمی‌ترین برنامه‌های این شبكه است كه با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی از طریق خوانش پیامك‌های مخاطبان به صورت شعر و طنازانه از اولین روزهای تاسیس این شبكه رادیویی همراه مخاطبان شده است. این برنامه هر روز به گویندگی محمد اوزی (عمو صبامكی) روی آنتن می‌رود.

این برنامه تعاملی كه به طرح و پاسخگویی پیامك‌ها، دلنوشته ها و تماس‌های تلفنی شنوندگان رادیو صبا می‌پردازد اخیرا با تغییراتی همراه مخاطبان شده است.

محمد اوزی تهیه كننده این برنامه توضیح داد، «صبامك» از قدیمی ترین برنامه های رادیو صبا است كه ارتباط صمیمی با مخاطبان دارد، این برنامه برای جذابیت بیشتر و دوری از تكرار تلاش می كند با تغییرات در بخش های مختلف برنامه و اضافه كردن بخش های جدید همراه مخاطبان باشد.
محمد اوزی درباره زمان پخش این برنامه گفت: اخیرا این برنامه تعاملی ساعت ۸:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود و تكرار آن ساعت ۱۴ راهی آنتن می شود.

برنامه «صبامك» به تهیه كنندگی و گویندگی محمد اوزی و بازیگری عباس محبی ، امیر پارسی و مونیكا جهان بان اول شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ ساعت ۸:۳۰ از رادیو صبا روی آنتن می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.