Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 50009
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 22 خرداد 1403 - 10:06 |

ورود پلیس فتا به بازی «همستر كامبت» در «نمودار» رادیو ایران

ورود پلیس فتا به بازی «همستر كامبت» در «نمودار» رادیو ایران

برنامه «نمودار» سه شنبه ۲۲ خرداد میزبان سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، «همستر كامبت» یك بازی رباتی تلگرامی است كه این روزها بازار آن به ویژه میان نوجوانان داغ شده و بازیكنان در «همستر كامبت» باید با زدن روی یك سكه درون بازی مقدار بیشتری توكن جمع كنند. این توكن‌ها ممكن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیكنان «همستر كامبت» توزیع شود.

سیما پاتیمار تهیه كننده این هفته برنامه «نمودار» گفت: بازی «همستر» تلگرام یك بازی است كه در مدت كوتاهی تعداد زیادی مخاطب از سراسر جهان پیدا كرد و كاربران این بازی رؤیای لیست شدن توكن های این بازی را در صرافی‌های ارز دیجیتال و فروش سكه‌ها و تبدیل آن‌ها به پول واقعی را دارند.

وی ادامه داد: ما دربرنامه «نمودار» درروزهای گذشته در خصوص این ویروس اقتصادی صحبت كردیم و گفتیم پلیس فتا نسبت به ارسال اطلاعات شخصی و احتمال هك شدن اطلاعات شخصی، هشدار داده است.

در همین راستا در برنامه روز سه شنبه ۲۲ خرداد میزبان سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا خواهیم شد و در همین خصوص گفت و گو خواهیم كرد.

گفتنی است «نمودار» این هفته به تهیه كنندگی سیما پاتیمار و اجرای زهرا رحیمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.