Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 40238
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 29 اسفند 1401 - 15:14 |

ویژه‌ برنامه های نوروز و ماه رمضان رادیو ورزش مشخص شد

ویژه‌ برنامه های نوروز و ماه رمضان رادیو ورزش مشخص شد

شبكه رادیویی ورزش همزمان با آغاز بهار طبیعت و همزمانی آن با ماه مبارك رمضان با ویژه برنامه‌های مختلفی همراه مخاطبین است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ این شبكه رادیویی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارك رمضان با ویژه‌ برنامه‌های مختلفی مخاطبین را همراهی می‌كند.

علی اصغر احمدی مدیر گروه مسابقات ورزشی هم درخصوص ویژه برنامه‌های این گروه خاطرنشان كرد: ویژه برنامه “بهار ورزش” در ایام سال نو و همزمانی آن با ماه مبارك رمضان باعث تاثیرگذاری چند برابری شده و هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۲ از شبكه رادیویی ورزش پخش خواهد شد. در این برنامه سعی خواهد شد فضای مفرح و شاد همراه با گردشگری، بخش طنز، ایرانشناسی، اطلاعات ورزشی و…. در برنامه جاری باشد. البته در روزهای ماه مبارك رمضان نكات تغذیه‌ای مرتبط با روزه‌داری، ورزش در ایام ماه مبارك رمضان، نكات كوتاه قرآنی، نكات معنوی مرتبط با ماه مبارك رمضان و….. به مخاطبان ارائه شود. همچنین در “بهار ورزش” یك خانواده ۵ نفره به استان‌های مختلف سفر می‌كنند و با مناطق گردشگری آشنا می‌شوند و در ایام ماه مبارك رمضان هم در تهران خواهند بود.

در ادامه مریم رستمی مدیر گروه تفریحات و ورزش همگانی رادیو ورزش و مدیر كانال ورزش بانوان ضمن تبریك آغاز بهار طبیعت درباره ویژه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارك رمضان با ایام نوروز شبكه رادیویی ورزش در ساعات پیش از افطار اقدام به طراحی برنامه‌ای شاد و تفریحی با عنوان “عصرهای بهاری” با سه محوریت ماه مبارك رمضان، نوروز و ورزش كرده است. طراحی بخش‌های طنز و شاد با حضور بازیگران و مجریان برنامه عصرانه و پخش پیام ورزشكاران، ارتباط با استان‌ها و مراكز خدمات رسانی نوروزی، پخش خبر و….. از جمله مهمترین قسمت‌های این برنامه است.
مدیر كانال ورزش بانوان درباره برنامه‌های این كانال رادیویی عنوان كرد: به دلیل تعطیلی ورزش قهرمانی در این ایام، برنامه‌های این كانال به صورت ضبطی با موضوع ورزش بانوان در سالی كه گذشت تهیه و پخش خواهد شد. همچنین یك برنامه زنده از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با محوریت ورزش و خانواده از شبكه رادیویی ورزش و كانال بانوان همزمان پخش می‌شود. داستان زندگی من، بانوان سلامت باشید هم از برنامه‌های تولیدی است كه در این ایام پخش خواهد شد. البته در صورت برگزاری مسابقه داخلی یا خارجی جدول پخش برنامه‌ها تغییر و مسابقه بانوان پخش می‌شود.

در خاتمه محمدرضا خاكپور مدیر گروه فرهنگ و علوم ورزشی ضمن تبریك سال جدید در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ماه مبارك رمضان اظهار داشت: ویژه برنامه افطار این شبكه با عنوان “ضیافت پهلوانان” از ابتدای ماه مبارك همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن خواهد شد. این برنامه، ویژه حال و هوای معنوی اوقات افطار بوده و به صورت ویژه به مسئولیت اجتماعی ورزشكاران در ایام ماه مبارك رمضان اختصاص خواهد داشت. با هماهنگی‌هایی كه با فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای انجام شده بخشی از برنامه در زورخانه‌ها و آیین‌هایی كه در زورخانه‌های سراسر كشور برگزار خواهد شد. همچنین موضوعاتی چون اخلاق و روحیه پهلوانی و فرهنگ جوانمردی در این برنامه مورد تاكید قرار می‌گیرد. پویش‌هایی هم با هماهنگی این فدراسیون در نظر گرفته شده كه در كنار گلریزان‌ها كه در زورخانه های كشور انجام خواهد شد، رادیو ورزش نیز با ورزشكاران همراه و همگام می‌شود. تغذیه در رمضان، احكام روزه ورزشكاران و دلگویه های ورزشكاران از بخش‌های مهم این برنامه است.

وی اضافه كرد: برنامه “نسخه ورزشی” این شبكه هم به موضوعاتی چون اصول ورزش در این ماه و تغذیه ورزشكاران در ماه رمضان اختصاص دارد. این برنامه هم همه روزه روی انتن رادیو ورزش می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.