Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 49111
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1403 - 11:34 |

پدیده قطع درختان در «ایران امروز» رادیو ایران بررسی می شود

پدیده قطع درختان در «ایران امروز» رادیو ایران بررسی می شود

برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۲۳ اردیبهشت، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی قطع درختان از سوی مسئولین به بهانه توسعه و قطع درختان از سوی مردم به بهانه‌های مختلف می‌پذیرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در میان اخبار محیط‌ زیستی، پدیده «قطع درختان» همواره مورد توجه و دغدغه اقشار مختلف، از جمله حامیان محیط‌زیست و حتی شهروندان عادی بوده و هست.

سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۲۳ اردیبهشت بیان کرد: قطع درختان گاهی از طرف مسئولین و گاهی از طرف مردم به بهانه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از این پدیده و ارائه راهکارهای مختلف در برنامه «ایران امروز» میزبان دکتر نقی شعبانیان معاون امور جنگل، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مهندس حنیف رضا گلزار، کارشناس ارشد خاک و آب، کنشگر محیط زیست و منابع طبیعی و دکتر سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست، نماینده مجلس شورای اسلامی خواهیم شد و پیرامون همین موضوع گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه‌ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.