Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 49291
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1403 - 15:43 |

پویش «صحن قدس» روی موج رادیو سلامت

پویش «صحن قدس» روی موج رادیو سلامت

ویژه برنامه «در این بارگاه» شبكه رادیویی سلامت، همزمان با دهه كرامت به طور زنده از حرم امام رضا علیه السلام پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) شبكه رادیویی سلامت ویژه برنامه «در این بارگاه» از روز چهارشنبه ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به تهیه كنندگی «سهیلا باقری» و اجرای «لیلا رحیمیانی ثابت» از مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی تقدیم مخاطبان رادیو سلامت می شود.
از جمله بخش ها و برنامك هایی كه برای این برنامه در نظر گرفته شده می توان به بخش پنجره فولاد ، رواق فیروزه ای ، زائرسرا ، چایخونه حضرتی، صحن آزادی و بین الحرمین اشاره كرد.
در بخش پنجره فولاد به روایت شفایافتگان ، در بخش زائرسرا به زائرانی كه به نوعی تجربه ویژه ای در زیارت داشته اند و همچنین زائران بین المللی خواهیم پرداخت.
در بخش رواق فیروزه ای به معرفی آثار هنری با درونمایه امام رضا (ع) می پردازیم . در بخش صحن آزادی به زندگی افرادی می پردازیم كه آستان قدس بانی رهایی آنها از بند شده است.
در بخش بین الحرمین به خاطرات خادمین سلامت می پردازیم كه در مسیر قم تا مشهد مشغول خدمت هستند و با پویش صحن قدس حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام خواهیم كرد. در این پویش شنوندگان رادیو سلامت می توانند عكس های خود را از صحن قدس برای ما ارسال كنند و این عكس ها از رادیو نما رادیو سلامت همزمان با پخش برنامه ، پخش خواهد شد.
«در این بارگاه» را می توانید بر روی موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.