Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 32780
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 01 اسفند 1400 - 14:25 |

آخرین اخبار ورزش‌های آبی را از «جهان ورزش» رادیو بشنوید

آخرین اخبار ورزش‌های آبی را از «جهان ورزش» رادیو بشنوید

برنامه جهان ورزش (ورزش های آبی) رادیو ورزش امروز به موضوعات مختلف این رشته با حضور مسئولین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، اعضای تیم ملی شنا با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نخستین تست آمادگی جسمانی پیش از بازی‌های آسیایی‌هانگژو چین حاضر شدند.
برنامه «جهان ورزش» (ورزش های آبی) رادیو ورزش امروز با حمید اسکندریون دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص موضوع اصلی برنامه صحبت می‌کند.
سی‌ و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال به پایان رسید. استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران میزبان رویارویی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح در فینال سی و یکمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور بود. این دیدار در پایان با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود تیم نوفلاح به پایان رسید. با این نتیجه پرونده سی یکمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با قهرمانی تیم استخر شهید نوفلاح به پایان رسید. تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و نفت امیدیه به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.
علی آقاجان محب رئیس کمیته فنی واترپلو از دیگر میهمانان امروز است که از آخرین جزئیات این مسابقات مطالبی را عنوان می‌کند.
فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران موفق شد به عنوان اولین کشور، امتیاز شرکت در برنامه مشارکت بین المللی ویژه قایقرانی IPP را دریافت کند.
رضا صابونچی دبیر فدراسیون قایقرانی آخرین میهمان برنامه امروز است که درباره این تفاهم‌نامه و اردوهای در حال برگزاری قایقرانی در دریاچه آزادی مواردی را بیان می‌کند.
ارائه آخرین اخبار این رشته و معرفی یکی از قهرمانان در بخش «قهرمانان و جوانان آتیه دار» از دیگر بخش های برنامه است.
جهان ورزش (ورزش های آبی) کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش به تهیه کنندگی رابعه اقدامی، گویندگی شهرام نوروزی و کارشناسی علی قلم سیاه امروز ۱ اسفند ماه از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.