Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 39873
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 اسفند 1401 - 0:12 |

آشنایی با طنز پردازان «زیرگذر طنز» رادیو صبا

آشنایی با طنز پردازان «زیرگذر طنز» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه زیرگذر طنز با روایت های داستان ها و نوشته های طنز پردازان در قالب نمایش مخاطبان را با آن ها آشنا می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیوصبا، معرفی طنزپردازان معاصر و آثارشان یكی از اهداف شبكه رادیویی است، كه در برنامه «زیرگذر طنز»به آن می پردازد.

این برنامه در قالب نمایش و روایت به معرفی طنزپردازان معاصر و آثار آنها می پزدازد،
«زیرگذر طنز» روز چهارشنبه دهم اسفند با روایت داستان مردم معمولی به قلم علیرضا میراسدالله به معرفی نویسنده، نقاش، روزنامه‌نگار، مترجم و فیلمساز ایرانی است.
علیرضا میراسدالله تا پیش از سال ۱۳۸۸ كتابهای خود را برای چاپ به نشر مركز می‌داد. از آن سال به بعد به علت مهاجرت به كشور انگلیس بعضی از كتابهای خود را كه موفق به كسب مجوز چاپ در ایران نشده بودند به صورت آنلاین چاپ می‌كند. او از اولین كسانی است كه از شبكه اجتماعی فیسبوك برای نوشتن قصه بلند به صورت سریالی استفاده می‌كند. كتاب تروریست‌ها هم گریه می‌كنند در سال ۲۰۰۹ در مدت دو ماه به‌طور روزانه در فیسبوك نوشته شد و مورد توجه بسیاری از استفاده‌كنندگان فیسبوك واقع شد.
برنامه «زیر گذر طنز»هر روز ساعت ۶:۱۵ به تهیه كنندگی مهدی خانی پور و نویسندگی ریحانه یزدان دوست، روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

در این برنامه آسیه گرجی، امیر زنده دلان و امین ضیایی نقش آفرینی می‌كنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.