Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45156
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 08 آبان 1402 - 14:05 |

آشنایی با هنر عکاسی در «دوراهی» رادیو صبا

آشنایی با هنر عکاسی در «دوراهی» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «دوراهی» شنوندگان را با هنر عكاسی آشنا می كند.

به گزارش هنرصدا، شغل عكاس هنر و مهارت ثبت یك تصویر است و عكاس فردی است كه توانایی ثبت تصاویر و ظاهر كردن و البته توانایی ویرایش عكس ها را دارد. هنر عكاسی یكی از هنرهای جذاب و پرطرفدار در دنیا بوده كه هر ساله علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌كند. برخی از افراد عكاسی را تنها به عنوان یك سرگرمی دنبال كرده و در پی حرفه‌ای شدن در آن و انتخاب عكاسی به عنوان یك شغل نمی‌باشند. اما بسیاری از افراد تلاش می‌كنند تا با حرفه‌ای شدن در این هنر جذاب به شغل عكاسی درآمدزا برسند.

رادیو صبا روز سه شنبه در برنامه دوراهی مخاطبان را با هنر عكاسی آشنا می كند، «دوراهی» كه با رویكرد آشنایی مخاطبان با مهارت های متنوع در كار و زندگی راهی آنتن می شود. این برنامه در قالب طرح سوال های دو گزینه ای مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می كند.

روز سه شنبه نهم آبان برنامه دوراهی میزبان دونفر از عكاسان می شود كه از نگاه یك عكاس این هنر و حرفه را به مخاطبان معرفی می كند، در این برنامه شركت كنندگان مسابقه شنوندگان را با شیرینی ها و سختی های این حرفه آشنا می كند.

مسابقه پر هیجان دوراهی با اجرای «مهدی پر» و تهیه كنندگی رضا عزتی و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۰ تقدیم مخاطبان میشود .

شنوندگان می توانند با ارسال پیامك در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شركت كنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.