Monday, 17 June , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ - 11 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 49768
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 خرداد 1403 - 15:16 |

آشنایی صدابرداران رادیو با آخرین استانداردهای روز دنیا

آشنایی صدابرداران رادیو با آخرین استانداردهای روز دنیا

امید انصاری، مدرس دوره فنون مسترینگ صدا گفت: تلاش می کنیم با برگزاری کلاس های آموزشی، همکاران صدابردار در رادیو با آخرین استانداردهای روز دنیا در حوزه صدابرداری آشنا شوند و ویرایش صدا را به بهترین شکل انجام بدهند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، دوره آموزشی “فنون مسترینگ صدا” به همت آموزش معاونت صدا برگزار شد. امید انصاری، مدرس دوره فنون مسترینگ صدا گفت: در کلاس میکس و مسترینگ سعی می کنیم در ابتدا همکاران نسبت به صدا، میکس صدا، میکس صدا با موزیک، میکس موسیقی، قطعات باندسازی و… شناخت پیدا کنند. همچنین تلاش کردیم تا با استانداردهای رایج دنیا مثل ال یو اف اس (بهترین بلندی صدا را نسبت به هوش می سنجند) آشنا شوند و استاندارها را رعایت کنند. علاوه بر این موارد، جزییات هم گفته می شود تا همکاران با کاربرد این موارد آشنا شوند و ویرایش صدا را به بهترین شکل انجام بدهند.
انصاری در خصوص ضرورت تشکیل این دوره گفت: همکاران در این دوره با آخرین روش های صدابرداری دنیا آشنا می شوند و می دانند آخرین استانداردهای دنیا چیست.
انصاری که بازنشسته صدا و سیما است، افزود: از سال ۱۳۷۹ در کنار صدابرداری سابقه تدریس دارم. خودم علاقمند بودم به پژوهش، تحقیق، مقاله نویسی و تدریس صدا و همیشه سعی کرده ام اطلاعاتم به روز باشد. اکنون در کلاس های آموزشی از زبان یک صدابردار، صدابرداران با مبانی جدید روز دنیا به ویژه هوش مصنوعی برای پروسه میکس، مسترینگ و … آشنا می شوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.