Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27009
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 22 خرداد 1400 - 10:49 |

آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) در رادیو ایران

آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) در رادیو ایران

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت ویژه برنامه های «حرفی از نام تو»، «خانه و خانواده»، و «به افق نور» را تقدیم می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در ۱ ذی‌القعده آغاز و با ولادت برادرش امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.
رادیو ایران در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) ویژه برنامه های زیر را تقدیم می کند :
– برنامه «حرفی از نام تو» با موضوع تحکیم روابط خانوادگى و نقش دختر و خواهر در خانواده با الگو پذیرى از حضرت معصومه (س) و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد فرخى و حجت الاسلام قادرى جمعه ۲۱ خرداد بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ پخش می شود.
– «خانه و خانواده» شنبه ۲۲ خرداد، مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، با حضور دکتر علی صدرا، روانشناس و مشاور خانواده، از شیوه های صحیح رفتار در خانواده با دختران می گوید.«خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.
– «به افق نور» شنبه ۲۲ خرداد، در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) ، در مورد پاکی در زندگی و آثار آن در رفتار و گفتار و کردار می گوید، همچنین حجت الاسلام کثیری پیرامون شخصیت حضرت معصومه (س) به عنوان الگوی پاکی می گوید. «به افق نور» به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.