Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 38969
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 21 دی 1401 - 13:46 |

آغاز فصل سوم «گفتاورد» رادیو تهران از بهمن ماه

آغاز فصل سوم «گفتاورد» رادیو تهران از بهمن ماه

فصل سوم برنامه گفتگو محور «گفتاورد» از شبکه رادیویی تهران با موضوع های جدید از بهمن ماه روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش خواهد شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا مبینی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی با بیان اینکه فصل سوم برنامه گفتگو محور «گفتاورد» از بهمن ماه روی آنتن می رود، گفت: با توجه به پخش قسمت های پایانی فصل دوم این برنامه تا پایان دیماه، برنامه ریزی برای شروع فصل سوم انجام شده است.

وی با بیان جزئیات بیشتر افزود: در فصل دوم برنامه گفتاورد بیشتر بر موضوع های مهم فرهنگی و اجتماعی و مضامینی که کمتر در برنامه‌ها ی شبکه‌های رادیویی کار شده بود، ورود کردیم. به گفته مدیر گروه برنامه گفتاورد؛ در فصل سوم ، تولید این برنامه به شیوه جدیدتری آغاز می‌شود، که بهره مندی از مجری کارشناسان تخصصی متناسب با هر موضوع و پیگیری مستمر و واکاوی مسائل اصلی استان در چند برنامه و با حضور مسئولان اجرایی و اساتید و نخبگان دانشگاهی از آن جمله است.

مبینی یادآور شد: پایه برنامه گفتاورد موضوع محور است و تمرکز ما بیشتر بر تبیین موضوعات و پیگیری مطالبات، مسائل روزمره مردم و هر آنچه که در پایتخت روی می دهد است. در این فصل بیشتر بر موضوعاتی همچون آزادی بیان، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و دغدغه‌های مهم شهروندان تهرانی همچون آلودگی هوا، آب، محیط زیست، ترافیک، مسکن و… صورت مفصل به آنها پرداخته خواهد شد.در این فصل از برنامه پیش بینی شده با اندیشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و دانشگاه‌های بزرگ شهر تهران در ارتباط باشیم.

وی با اشاره به انجام برنامه ریزی‌های اولیه برای شروع فصل سوم گفتاورد اعلام کرد: زمان دقیق پخش این برنامه و جزئیات بیشتر آن بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.مبینی در پایان خاطر نشان کرد: فصل سوم این برنامه هم گفتگو محور است و سعی می‌کنیم در انتهای هر موضوع که مثلا در ۱۰ قسمت توسط کارشناسان مرتبط بررسی شده است، کتابچه ای تهیه و منتشر کنیم. هدف ما از تهیه این کتابچه ارائه راهکارها و نظرات کارشناسان است که به دست مسئولان اجرایی برسانیم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.