Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 48465
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 20 فروردین 1403 - 13:47 |
پس از پایان ماه مبارک رمضان

آغاز مجدد «اینجا شب نیست» با اجرای فرزاد حسنی

آغاز مجدد «اینجا شب نیست» با اجرای فرزاد حسنی

برنامه «اینجا شب نیست» با اجرای فرزاد حسنی، پس از پایان ماه مبارك رمضان، دوباره به روی آنتن رادیو جوان خواهد رفت.

به گزارش هنرصدا، فریبرز گلبن یكی از تهیه كنندگان برنامه «اینجا شب نیست» رادیو جوان درباره این برنامه رادیویی بیان كرد: موضوعاتی چون غزل در شعر عاشقانه فارسی، مسائل ازدواج و راه‌حل‌های آن، آسمان شب، و ادبیات كهن فارسی در این برنامه رادیویی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

طبق اظهارات فریبرز گلبن، این برنامه با توجه به جذابیت‌های مخاطبان جوان، در ساعات شبانه به هواداران خود پیام‌هایی ارائه می‌دهد. او تأكید دارد كه علاقه جوانان به غزل نو بسیار بالاست و از آنجا كه این برنامه در شبكه جوان پخش می‌شود، باید محتوایی جذاب و متنوع ارائه دهد كه از جمله آن‌ها می‌توان به غزل‌های نو و شعرهای كهن اشاره كرد.

گلبن در مورد بخش‌های دیگر “اینجا شب نیست” رادیو جوان ادامه داد: پس از مدتی پی بردیم برنامه به قسمت‌های طنز و تفریحی هم نیاز دارد از همین رو خوانش و بررسی كتاب‌های كهن مثل گلستان سعدی را هم وارد برنامه كردیم. همچنین سعی كردیم در هر برنامه بیشتر به اتفاقات هفته بپردازیم. به عنوان مثال در مورد موسیقی، فیلم‌های در حال اكران و كتاب‌های تازه منتشر شده صحبت می‌كنیم.

این تهیه‌كننده رادیو در مورد بخش‌هایی از برنامه كه در معضلات و مسائل روز جامعه پرداخته می‌شود تصریح كرد: در بخش دیگری از برنامه نیز به مشكلات جوانان پرداختیم و سعی كردیم به طور اصولی به بیان مشكل و مهم‌تر از آن ارائه راه‌حل بپردازیم و درباره مورد مشكل مهم ازدواج صحبت كردیم.

وی افزود: ما به این نتیجه رسیدیم كه طبق آمار طلاق بالا رفته و جوانان آگاهی لازم را برای ازدواج ندارند. به همین منظور با محوریت این موضوع كه “چه كاری انجام بدهیم جوانان ازدواج موفقی داشته باشند” سعی كردیم در راستای بهبود شرایط زوجین و آگاهی آن‌ها، راه حل‌های مفیدی ارائه كنیم.

فریبرز گلبن تهیه كننده این برنامه رادیویی در پایان خاطرنشان كرد: در این چند سال از مخاطبین بازخوردهای خوبی دریافت كردیم و این نشان‌دهنده درستی كار ماست.

برنامه ” اینجا شب نسیت” رادیو جوان كاری از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت با مدیریت علیرضا مبینی و به تهیه كنندگی فریبرز گلبن و با اجرای فرزاد حسنی و با هماهنگی بابك شكری و به آیتم سازی غزاله یراقی پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۴:۰۰ روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنوندگان رادیو جوان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.