Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 5440
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 11 اسفند 1396 - 18:11 |

آقای بازیگر از اولین تجربه مجری گری خود چه گفت؟

آقای بازیگر از اولین تجربه مجری گری خود چه گفت؟

سپند امیرسلیمانی که این روزها اجرا در برنامه کودک را تجربه می‌کند درباره‌ی شرایط تلویزیون و علت حضورش در مقام مجری نکاتی را مطرح کرد.

سپند امیرسلیمانی-بازیگر-مجری-هنرصدا

امیرسلیمانی اظهار کرد تلویزیون در پی ماجرایی سال‌هاست به مشکل افتاده است که کمی بیرون آمدن از آن سخت است و همین باعث می‌شود که جلوی خیلی از اتفاقات گرفته شود. در حال حاضر نیز بحث اسپانسر یکی از تأثیرگذارترین بخش‌ها برای تولیدات خوب در تلویزیون است. تلویزیون اول باید پول داشته باشد تا آدم‌های گران بیایند و کار کنند.

او ادامه داد: طبیعی است که در هر جای دنیا برای کارهای هنری اسپانسرها حضور دارند و باید باشند ولی آنقدر که روی آن تأکید شود نه؛ یعنی به این ضرب‌المثل می‌رسیم که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. از طرفی یکسری برنامه‌ها می‌طلبد که اسپانسر نداشته باشند و باید این تفکیک صورت بگیرد؛ بنابراین تلویزیون از این بابت در چند سال اخیر به مشکل افتاده است که همه می‌دانیم. اما در حال حاضر در تلاش است این مسائل را پشت سر بگذارد و به نظرم به سمت بهتر شدن هم می‌رود. البته منظورم در ارتباط با مباحث مالی است نه کیفیت کارها و آثار هنری. بالاخره در ابتدا باید پولی باشد تا آدم‌های گران بیایند و کار کنند.

امیرسلیمانی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره‌ علت حضورش در برنامه کودک و مسابقه «بهترین شو» که بخش مربوط به اجرای او قرار است در ایام عید به روی آنتن برود، اظهار کرد: در طول این سال‌ها همیشه کار اجرا به من پیشنهاد می‌شد و از طرفی با توجه به اینکه برنامه‌های استعدادیابی بیشتر شده است، برایم جذاب بود که در این برنامه حضور داشته باشم؛ چرا که کار کردن با بچه‌ها برایم جذاب بود. نمی‌دانم کدام یک از ویژگی‌ اجرای برنامه کودک در من است اما یکی از ویژگی‌هایی که خودم می‌دانم این است که برای بچه‌ها می‌میرم؛ لااقل این ویژگی را دارم.

این بازیگر درباره‌ شرایط و وضعیت برنامه کودک نیز گفت: هر برنامه‌ای که نوپاست زمان می‌برد که جا بیفتد. فکر می‌کنم برنامه «بهترین شو» نیز زمان می‌برد تا جایگاه خودش را پیدا کند. اما به طور کلی فکر می‌کنم این جنس برنامه‌ها زیاد نباشند، نو بمانند و روتین نشوند، بهتر است.

او با اشاره به وضعیت نامساعد برنامه‌های بِرَند تلویزیون از جمله «کلاه قرمزی» و شرایطی که برایشان پیش می‌آید، اظهار کرد: تلویزیون در پی ماجرایی سال‌هاست به مشکل افتاده و کمی بیرون آمدن از آن سخت است و همین باعث شد که جلوی خیلی از اتفاقات گرفته شود.

امیرسلیمانی در پاسخ به این پرسش علت اینکه یک بازیگر به سمت اجرا در برنامه تلویزیونی روی می‌آورد و یا اینکه یک مجری بازیگر می‌شود، چیست و اینکه این اتفاق را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: به نظرم اتفاق عجیبی نیست که یک بازیگر مجری شود یا یک مجری بازیگر شود. این اتفاق همه جا می‌افتد و اینگونه نیست که بگوییم بدعتی است که در ایران پیش آمده است. همه جا این اتفاق می‌افتد که کسی که کار بازیگری می‌کند، کار موسیقی هم می‌کند و کارهای دیگری هم می‌تواند بکند؛ بنابراین اشکالی در آن نیست. به نظرم در بُعد کار هنری، هر کسی هر کاری می‌تواند بکند و مانعی ندارد. در نهایت مخاطب است که تشخیص می‌دهد چه کسی خوب اجرا می‌کند و توانایی آن کار را دارد.

این بازیگر در ادامه‌ این پرسش به این نکته اشاره کرد که همه برای گذران زندگی نیازمند این هستند که کار کنند و مساله نان مساله غیرمهمی نیست.

او درباره پیشنهادهایی که برای بازیگری داشته است به این نکته اشاره کرد که هیچکدام از کارها برایش جذاب نبوده است و گفت: پیشنهادهایی برایم در این زمینه بوده است اما سعی می‌کنم پیشنهاد بهتر را انتخاب کنم. در حال حاضر نیز پیشنهاد بازی در سریال را دارم ولی حقیقت این است که خیلی از کارها چنگی به دلم نمی‌زند و تصمیم می‌گیرم که انجامش ندهم. دو ـ سه ماه پیش بود که در سریال «محکومین» در یک نقش جدی ایفای نقش کردم و برایم بسیار جذاب بود. آرزویم این است که بتوانم کار خوب بازی کنم.

امیرسلیمانی که سال گذشته در «خندوانه» و مسابقه این برنامه حضور داشت، درباره اینکه آیا قرار نیست به این برنامه دعوت شود، اظهار کرد: «خندوانه» فعلا پخش نمی‌شود و خبری از آمدنش ندارم.

منبع: ایسنا

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.