Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 27605
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 15 تیر 1400 - 12:07 |

آلبوم جدید همایون شجریان در «دانگ» رادیو نمایش

آلبوم جدید همایون شجریان در «دانگ» رادیو نمایش

پنج شنبه هفدهم تیرماه ، مجله زنده موسیقی«دانگ»رادیو نمایش در گفت و گو با مدیر هنری آلبوم جدید همایون شجریان و فردین خلعتبری به بررسی این اثر خواهد پرداخت.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،اسماعیل باستانی تهیه کننده و مجری این برنامه افزود: این هفته با رضا موسوی مدیر هنری درباره آلبوم جدید فردین خلعتبری و همایون شجریان  و با همایون نصیری درباره کلیت دنیای موسیقی و وضعیت موسیقی در روزهای کرونایی گفت و گو خواهیم کرد .

وی ادامه داد: دربرنامه «دانگ» موسیقی های دارای مجوز وزارت ارشاد به علاقه مندان معرفی می شود و در بخش کارشناسی و تحلیل به گفت و گوی ویژه با خوانندگان ، موسیقیدانان ، نوازندگان و ترانه سرایان می پردازیم.
برنامه «دانگ» رادیو نمایش که پیش از این «نوباب» نام داشت به شیوه مطالبه گر از مردم دعوت می کند تا به آثار خوب موسیقی گوش دهند .این برنامه شامل بخش هایی چون «موزیک باز»،«سازباز»،«نغمه ساز»،«پیکان جوانان»،«پیاده رو»و«بخش میدانی» است.
مجله موسیقی زنده «دانگ» تولید گروه برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش به تهیه کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و با حضور نوژان حیدری مجری و کارشناس، پنج شنبه ها ساعت ۱۸:۰۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.