Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 19031
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 17 خرداد 1399 - 11:49 |

آینده فوتبال ایران در «ورزش بدون ویرایش»

آینده فوتبال ایران در «ورزش بدون ویرایش»

برنامه «ورزش بدون ویرایش» با هدف، هفدهم خرداد به تشریح آینده فوتبال ایران و شرایط اساسنامه مطلوب می‌پردازد.

برنامه «ورزش بدون ویرایش» با هدف تحلیل جریان‌های ورزشی، هفدهم خرداد به تشریح آینده فوتبال ایران و شرایط اساسنامه مطلوب می‌پردازد.به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی گفت و گو با هدف توجه به حوزه ورزش که از موضوعات پرطرفدار بخش عمده ای از مخاطبان این شبکه است، برنامه‌ای را با عنوان «ورزش بدون ویرایش» روی آنتن می‌برد.

جهانی تهیه‌کننده برنامه «ورزش بدون ویرایش» توضیح داد: این برنامه با هدف تحلیل جریان‌های ورزشی و چالش‌های این حوزه با حضور صاحب‌نظران و مدیران ورزشی از طیف‌های مختلف تقدیم مخاطبان می‌شود.

سید احسان قاضی‎زاده‌هاشمی (نماینده مجلس خراسان رضوی) و شهاب‎الدین عزیزی خادم (رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا) هفدهم خرداد مهمان این برنامه هستند و به تشریح آینده فوتبال ایران و شرایط اساسنامه مطلوب می‌پردازد.

برنامه «ورزش بدون ویرایش» شنبه‌ها ساعت ۱۶ به مدت ۷۵ دقیقه و به صورت زنده روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز، روی آنتن رادیو گفت و گو می‎رود.

مخاطبان علاقه‎مند به حوزه ورزش می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ با برنامه «ورزش بدون ویرایش» همراه باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.