Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 31562
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 دی 1400 - 11:16 |
با افتتاح رسمی سایت مسجد رادیو

آیین تقدیر از برنامه سازان برگزیده حوزه قرآن و معارف معاونت صدا برگزار شد

آیین تقدیر از برنامه سازان برگزیده حوزه قرآن و معارف معاونت صدا برگزار شد

همزمان با رونمایی از سایت مسجد معاونت صدا از برنامه سازان برگزیده در حوزه قرآن و معارف این معاونت تقدیر شد.

حبیبی دبیر شورای قرآن و معارف معاونت صدا در این مراسم گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در شورای قرآن و معارف معاونت صدا در هر شبکه یک نفر نماینده از طرف این شورا تعیین شد و با تعامل مستمر اقدامات مهمی انجام شده است. امروز نیز به طور رسمی از سایت مسجد معاونت صدا رونمایی می شود که هموطنان از طریق آن می توانند با فعالیت های رادیو در حوزه معارف آشنا شوند.
وی افزود: همچنین برای نخستین بار است که آئین تقدیر از برگزیدگان برنامه ساز در حوزه قرآن و معارف با محوریت تهیه کنندگان و گویندگان برگزار می شود.
در ادامه این مراسم سید مرتضی جوادی دبیر کمیته مسجد و عضو شورای معارف و قرآن معارف صدا گفت: شورای قرآن و معارف معاونت صدا کار بسیار ویژه ای را آغاز کرده است.کمیته این شورا ، برای اولین بار است که دست اندرکاران برنامه ساز را مورد ارزیابی قرار داده و بعد از بررسی آثار فراوان ، برنامه هایی را که از نو آوری های خاصی برخوردار هستند قابل تقدیر دانست.
وی گفت: آثار تهیه کنندگانی که در حوزه های معارف و قرآن ، برنامه هایشان با نوآوری ، نبوغ ، ریسک ،دقت به فرامین و منویات مقام معظم رهبری همراه بود، مورد ارزیابی قرار گرفت.همچنین گویندگانی که در این راستا نبوغ و خلاقیت از خود داشتند ، نیز مورد سنجش قرار گرفتند.
سید جوادی با اشاره به اهمیت راهبردی تقدیر از برنامه سازان فعال اادامه داد: چنانچه جلسات تقدیر به صورت مستمر برگزار شود، نه تنها انگیزه ای برای برنامه سازان فراهم می شود بلکه مانایی برنامه های قرآنی و معارفی بیشتر خواهد شد.
وی گفت: سایت www. masjed.irib.ir با محوریت برنامه سازی از امروز افتتاح می شود . این سایت مشتمل بر بخش های مختلفی همچون «منشور امین» درمورد گفتار حضرت علی (ع) در حوزه های مختلف، بررسی اخبار قرآنی ، بارگذاری ویژه برنامه معارفی «مسافر» در ۹۰ قسمت ، برنامه های اذان گاهی «به افق آفتاب» از رادیو ایران ،بخش«مسجد من» معرفی مساجد جامع کشور ، ستارگان محراب و معرفی شهدای ائمه جماعات و امام جمعه ها است.
خاطر نشان می شود در انتهای این مراسم نیز از برنامه سازان حوزه قرآن و معارف معاونت صدا تقدیر شد.
در بخش تقدیر از تهیه کنندگان برگزیده ویژه ،حسین معصومی از رادیو ایران با بیش از ۱۵ سال تلاش بی وقفه در حوزه های سردبیری معارفی و مناسبتی که اکثر برنامه هایش خلاقانه و در راستای فضا و نگاهی نو در فرم و ساختار معارفی بوده است مورد تقدیر قرار گرفت.او صاحب آثاری همچون «خانه دوست» «اینجاستم» ،«عشق نام دیگر توست» و «یک اربعین» است. فاطمه قاسم آبادی با مسابقه جذاب «روی خط حفظ» که تا امروز توانسته ۱۰ میلیون حافظ قرآنی را هدایت کند به عنوان تهیه کننده برگزیده و ویژه شناخته شد.محمد جوادی نژاد تهیه کننده برگزیده رادیو جوان، محمد جواد محمدی تهیه کننده برگزیده رادیو معارف، اعظم ایرانی تهیه کننده برگزیده رادیو معارف و ساناز باقری تهیه کننده برگزیده رادیو تهران از دیگر تقدیر شدگان بودند.در بخش گویندگی نیز مجید عسگری به عنوان برگزیده ویژه از رادیو جوان و رضا هدایت فر بگزیده ویژه از رادیو معارف شناخته شد.رضا ملایی گوینده برگزیده از رادیو معارف و مریم واعظ پور گوینده برگزیده از رادیو فرهنگ نیز تقدیر شدند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.