Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45281
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 16 آبان 1402 - 11:22 |

ابتکارات «ایران راه» در «ایران امروز» رادیو

ابتکارات «ایران راه» در «ایران امروز» رادیو

برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۱۶ آبان، با حضور کارشناسان و صاحب نظران از برنامه عملیاتی راه گذر حمل و نقلی چین به اروپا از مسیر ایران و ابتکار حمل و نقلی «ایران راه» می‌گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دستورالعمل و برنامه عملیاتی راهگذر حمل‌ونقلی چین به اروپا از مسیر ازبکستان، ترکمنستان، ایران و ترکیه توسط وزاری حمل ونقل و نمایندگان این کشورها امضا شد.

مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «ایران امروز» بیان کرد: ایران، به عنوان سرزمین فرصت‌های ترانزیتی و لجستیکی، هم به عنوان راه و هم راه حل، برای پیوندهای امن، ایمن، سهل، سریع و مقرون به صرفه ی اقتصادی، سرزمینی برای رقابت سازنده و مشارکتِ بازیگران ذینفع در عرصه ترانزیت و لجستیک نقش آفرینی خواهد نمود و تمامی‌کشورهای منطقه می‌توانند با استفاده از راه‌ها و ظرفیت‌های ایران، بخش عمده‌ای از مسائل ترانزیتی و لجستیک خود را حل کنند.

وی ادامه داد: در برنامه روز سه شنبه ۱۶ آبان با حضور، دکتر جواد نیکی ملکی مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل و دکتر حمیدرضا آبایی مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیر اجرایی طرح جامع و لجستیک بنادر کشور پیرامون برنامه عملیاتی راه گذر حمل و نقلی چین به اروپا از مسیر ایران و ابتکار حمل و نقلی «ایران راه» گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه‌ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی، اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.