Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 47958
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 26 اسفند 1402 - 13:17 |

ابوالفضل آقا خانی، سپند امیر سلیمانی و مریم مومن مجریان «بهار جان» شدند

ابوالفضل آقا خانی، سپند امیر سلیمانی و مریم مومن مجریان «بهار جان» شدند

«بهار جان» عنوان ویژه برنامه زنده تحویل سال شبکه تهران است که از یکشنبه ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۲۳ تقدیم مردم شریف ایران و تهران می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «بهار جان» با تدارک بخش های شاد و مفرح در شب های پایانی سال، با اجرای ابوالفضل آقاخانی و میزبانی سپند امیر سلیمانی و مریم مومن و به تهیه کنندگی حسین امانی مهمان خانه مخاطبان شبکه پایتخت خواهد بود.
این ویژه برنامه عیدانه و نوروزی از یکشنبه ۲۷ اسفند ماه تا چهارشنبه اول فروردین ماه تقدیم نگاه گرم مخاطبان می شود. قرار است روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۱:۴۵ دقیقه بامداد روی آنتن برود و سه شنبه از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح روز چهارشنبه تقدیم نگاه شما مردم شریف تهران شود.
«بهار جان» با دعوت از مهمانان ویژه، گفتگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز، خاطرات و شنیدنی های جذابی را پیش رو مخاطبان قرار دهد.
همچنین اجرای زنده اسنتداپ کمدی با حضور کمدین های معروف یکی از بخش های تماشایی و خاص این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف از قاب «بهار جان» تماشایی می شود.
دعوت از گروه های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از آیتم های جذاب و تماشایی این ویژه برنامه است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود، آیتم میدانی، گزارش مردمی با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است که از قاب بهار جان تماشایی می شود.
ویژه برنامه زنده «بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب های پایانی سال و برای تحویل گرفتن سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.