Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15335
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 23 آذر 1398 - 14:49 |

ابوالفضل صفاری با «یک کامیون غروب» به جادوی صحنه می آید

ابوالفضل صفاری با «یک کامیون غروب» به جادوی صحنه می آید

فیلم «یک کامیون غروب» کاری از ابوالفضل صفاری، شنبه ۲۳ آذر با حضور سحر عصر‌آزاد، منتقد سینما در برنامه «جادوی صحنه» بررسی می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، فیلم «یک کامیون غروب» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل صفاری، تهیه‌کنندگی رحمت‌الله اسدی، حسین حبیبی خلیفه‌لو و ابوالفضل صفاری از ۱۹ آبان ۱۳۹۸ در سینماها اکران شد که در برنامه «جادوی صحنه» با حضور ابوالفضل صفاری و سحر عصر آزاد، منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود.

فیلم سینمایی «یک کامیون غروب» محصول مشترک ایران و آلمان است که پژمان بازغی، نادر فلاح، روشنک گرامی، سامان صفاری، خسرو بامداد، منظر لشکری، امیر رضا وزیری و مسعود مهرگان از بازیگران آن هستند.

«یک کامیون غروب» داستان خانواده‌ای است که در محل زندگی خود که شبیه کاروانسرا است، پذیرای گردشگران هستند. اما با ورود یک گروه موسیقی زیرزمینی به آنجا که یک زن ناشناس هم همراه آن‌ها است و با فشاری که برای تخلیه آن محل مواجه هستند، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

برنامه «جادوی صحنه» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی، اجرا‌کارشناسی علی جعفری و گویندگی راضیه کردگاهد، ساعت ۱۵:۴۵ تا۱۶:۳۰ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.