Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 47582
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 اسفند 1402 - 12:03 |

«اثر انگشت» روی آنتن رادیو صبا می رود

«اثر انگشت» روی آنتن رادیو صبا می رود

تهیه كننده ویژه برنامه انتخاباتی «اثر انگشت» درباره این ویژه برنامه در روز انتخابات توضیحاتی ارائه كرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ویژه برنامه «اثر انگشت» را تقدیم مخاطبان می‌كند.
محمد حسین خسروجردی توضیح داد، اثر انگشت ویژه برنامه انتخاباتی است كه به مردم عزیز كشورمان یادآوری می كند هر انگشت اثری متفاوت دارد و لازمه جامعه پایدار ثبت همه اثر انگشت ها در كنار هم است و انتخابات فرصتی برای ثبت این اثر است.

خسروجردی بیان كرد، «گزارش‌های مردمی، پخش تلفن‌های مردمی، اجرای مشترك با صدای مراكز استان‌هاو پخش آیتم‌های متنوع انتخاباتی» از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه است.
تهیه كننده «اثر انگشت» یادآور شد، رادیو صبا قرار است در روز انتخابات گزارشی از حضور مردم سراسر كشور پای صندوق های رای تقدیم مخاطبان كند و با ۳۱ استان كشور اجرای مشترك داشته باشد و در این ارتباط استودیویی با صدای مراكز مختلف استانی حال و هوای روز انتخابات به اطلاع هم وطنان برساند. در ویژه برنامه انتخاباتی اثر انگشت هم با تعدادی از این مراكز اجرای مشترك داریم و و با ارتباط با گزارشگران صدای مراكز مختلف رادیویی گزارشی از حضور هم‌وطنان پای صندوق‌های رای تقدیم مخاطبان می‌كنیم.

خسروجری در ادامه گفت: این برنامه در آیتم های مختلف «صدر مجلس، ما اولیا و صندوق خاطرات» مخاطبان را دعوت به شركت در انتخابات می كند و خاطرات انتخاباتی را مرور می كند.

ویژه برنامه «اثر انگشت» جمعه یازدهم اسفند از ساعت۱۲:۳۰ به تهیه كنندگی محمد حسین خسروجردی و با اجرای پیمان قریب پناه و زهرا مدبر تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.