Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 45247
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 15 آبان 1402 - 11:32 |

«اثر نزدیكی زمان» در رادیو سلامت

«اثر نزدیكی زمان» در رادیو سلامت

شبكه رادیویی سلامت، امروز – پانزدهم آبان ماه، در برنامه «با هم حرف بزنیم» ، به این پرسش كه «اثر نزدیكی زمان چیست؟» پاسخ می دهد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه رادیویی «با هم حرف بزنیم» با محوریت موضوعات روانشناسی بر روی آنتن رادیو سلامت می رود و هر روز به موضوعاتی می پردازد كه دغدغه شنوندگان است.
انسانها در ارزش گذاری به وضعیت كنونی خود رجوع میكنند و این نوع ارزش گذاری یك خطاست چرا كه مغز یاد گرفته به جهت شبیه سازی از یك سری میانبر استفاده كند تا زمان تحلیل و تصمیم گیری و در نتیجه انرژی خود را كاهش دهد كه می تواند منجر به خطا شود. با آگاهی و شناخت این خطا می توان مغز را به ارزیابی دقیق و عمیق و با حوصله سوئیچ كرد؛ از این رو، برنامه رادیویی «با هم حرف بزنیم» امروز – ۱۵ آبان ماه، با حضور دكتر سجاد حق شناس،علوم اعصاب شناختی به پرسش هایی در خصوص «اثر نزدیكی» پاسخ می دهد.
این برنامه رادیویی، در قالب مجله تخصصی به تهیه كنندگی «ملیحه كاظمی» و «پیمان پناهی» تولید می شود، كه یكی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است كه كه راهكارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود.
یادآور می شود، «میترا بهرامی»، «پویان آهنیان مقدم»، «لیلا رحیمیانی ثابت» گویندگی این برنامه را به عهده دارند كه از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۴۵ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.