Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 1453
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 02 فروردین 1395 - 15:15 |

اجرای اشعار موزون مردم توسط صداپیشه جناب‌خان در «صد برگ»

اجرای اشعار موزون مردم توسط صداپیشه جناب‌خان در «صد برگ»

محمد بحرانی صداپیشه شخصیت های عروسکی که پیش از این در برنامه «رادیو هفت» در حوزه موسیقی فعالیت داشت با اجرا و خوانندگی اشعار موزون به «صد برگ» بازمی‌گردد.

برنامه «صد برگ» که در ایام عید هر شب از شبکه چهار پخش می شود، شب گذشته اول فروردین میزبان محمد بحرانی بازیگر و صداپیشه عروسک های «جناب خان»، «آقوی همساده» و «ببعی» بود.

در بخشی از این برنامه تصاویری از مجموعه «کلاه قرمزی» نمایش داده شد و منصور ضابطیان پرسید که چگونه دیالوگ های شخصیت هایی مثل ببعی و آقوی همساده به ذهن محمد بحرانی می رسد؟ او نیز در یک کلمه و با طنز پاسخ داد: دیوانگی.

بحرانی همچنین در این گفتگوی چند دقیقه ای در پاسخ به پرسش ضابطیان درباره مکانی که به آنجا تعلق خاطر دارد، گفت که باغچه ای در منزل پدری اش در شیراز بوده است که به آن تعلق خاطر زیادی دارد و در هنگام بهار که کرم ها از خاک بیرون می آمده اند خاطرات زیادی در کودکی با آنها داشته است.

صداپیشه جناب خان همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره بزرگترین درسی که از زندگی گرفته است، عنوان کرد: بزرگترین درس این بوده است که در زندگی نمی توان روی یک دقیقه بعد حساب باز کرد و همه چیز می تواند لحطه بعد دگرگون شود.

وی که پیش از این در برنامه «رادیو هفت» در حوزه موسیقی فعالیت داشت درباره همکاری خود با «صد برگ» در سال جدید توضیح داد: مخاطبان برنامه می توانند از سراسر کشور اشعار موزون خود را به برنامه ارسال کنند تا این اشعار خوانده و اجرا شود.

بحرانی بیان کرد که شاید این اشعار به صورت کتاب صوتی نیز منتشر شود و ضابطیان توضیحات بیشتر این اتفاق را به آینده نزدیک موکول کرد.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد صوفی و منصور ضابطیان هر شب تا ۱۳ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه چهار پخش می شود و تکرار آن هم ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز بعد روی آنتن می رود.

sadbarg

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.