Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44027
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 شهریور 1402 - 15:23 |

اجرای مریم افشار و گیتی خامنه از دهه‌ شصت تا نود در قاب شبکه دو

اجرای مریم افشار و گیتی خامنه از دهه‌ شصت تا نود در قاب شبکه دو

در چهل و چهارمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، بخشی از اجرای مریم افشار و گیتی خامنه که از مجریان محبوب دهه شصت بودند، به تصویر کشیده می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، چهل و چهارمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌ای از برنامه کودک نوستالژی دی ۱۳۶۲ شبکه دو، پخش نقاشی بچه‌ها در برنامه و اجرای مریم افشار مجری برنامه کودک سال ۱۳۶۵ و مجری مهمان برنامه «تا همیشه» سال ۱۳۹۸ اختصاص دارد.

این برنامه در بخش «قاب ناب» علاوه بر پخش گزیده‌ای از اجرای مریم افشار در سالهای ۱۳۶۵ و ۱۳۹۸، بخشی از اجرای گیتی خامنه که برنامه «تا همیشه» سال ۱۳۹۸ را به عهده داشت را به تصویر می‌کشد.

از دیگر آیتمهای این برنامه می‌توان به پخش گزیده‌ای از سینمایی «محمد رسول الله(ص)» محصول ۱۹۷۴، گزیده‌ای از سریال «ولایت عشق» محصول ۱۳۷۹ و مستند «به همین زیبایی» اشاره کرد.

در بخش نماهنگ و موسیقی هم نماهنگ «در این قطعه از بهشت» با صدای محمدعلی کریمخانی و موسیقی «هوای تو» با صدای علیرضا افتخاری پخش می‌شود.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامکهای ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که چهل و چهارمین قسمت آن، چهارشنبه ۲۲ شهریور حوالی ۰۰:۳۵ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.