Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 39295
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 بهمن 1401 - 22:06 |

احترام به حریم خصوصی در «صبح صبا»

احترام به حریم خصوصی در «صبح صبا»

برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی طنز به احترام به حریم خصوصی می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویداد های جامعه با نگاهی متفاوت همراه مخاطبان می شود.
این برنامه با بخش های متنوع و اجرای نمایش های زنده با هدف اطلاع رسانی با نگاهی متفاوت تقدیم مخاطبان می شود.این برنامه در كنار اطلاع رسانی با نگاهی متفاوت به مسائل روز جامعه می پردازد، روز شنبه ۸ بهمن «صبح صبا» با موضوع رعایت حریم شخصی راهی آنتن می شود.
حریم شخصی و خصوصی صرفا به معنای رازهای مگو نیست. این حریم، مرزبندی‌های مختلفی است كه هر فرد درحیطه‌های مختلف، دور زندگی‌اش می‌كشد و از دیگران انتظار دارد كه به این مرزها تجاوز نكنند. این حریم، بسته به شخصیت، عقیده، قوم، مذهب، نگرش و در نهایت احساسات هر فرد، متفاوت است. حریم شخصی افراد به زندگی هر فرد معنا می‌دهد و سمت‌وسوی زندگی او را مشخص می‌كند.

«صبح صبا» با پخش آیتم های طنز این نكته مهم را یاد آور می شود كه در ارتباط با دیگران باید به حریم خصوصی دیگران احترام بگذاریم و با كلام و رفتارمان آن مرزبندی‌ها را رد نكنیم.
شنوندگان می تواند از طریق ارسال پیامك به سامانه۳۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره تلفن ۲۲۶۵۳۰۴۳ با این برنامه در تعامل باشند و نظرات و پیشنهادات خود را بازگو كنند.
برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه كنندگی امیر اكبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.