Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 28074
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 09 مرداد 1400 - 6:29 |

احساس خوشبختی در «به وقت زندگی» رادیو

احساس خوشبختی در «به وقت زندگی» رادیو

رادیو صبا در برنامه “به وقت زندگی ” با نگاهی طنز به موضوع احساس خوشبختی در زندگی می پردازد.

«خوشبختی» واژه ای زرّین، زیبا و دلپذیر است كه در هر فرهنگ و تمدنی، آرمانی ارزشمند و محبوب شمرده می شود.احساس خوشبختی و شادمانی برای هر فردی تعریف خاص خودش را دارد ولی واقعا خوشبختی و احساس شادمانی چیست؟ و به چه چیزهایی وابسته است؟
گاهی اوقات احساس می‌كنیم به آنچه كه دوست داشتیم نرسیدیم یا حس خوبی نسبت به خود یا زندگی‌مان نداریم. اما داشتن حس خوشبختی در گرو رسیدن به تك تك آرزوها و خواسته‌هایمان نیست. شاید با پی بردن به نكات هر چند كوچك، بتوانیم حس خوشبختی را در وجودمان زنده كنیم.

رادیو صبا در برنامه “به وقت زندگی” روز شنبه نهم مرداد برای مخاطبان این سوال را مطرح می كند كه «چطور می شود در خانواده احساس خوشبختی داشت؟» این سوال با این هدف طراحی شده است كه در این برنامه خانواده محور نكاتی از زبان مخاطبان برای داشتن احساس خوشبختی در زندگی از طریق برنامه خانواده محور ” به وقت زندگی ” بین شنوندگان به اشتراك گذاشته شود.

شنوندگان با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با پاسخ به این سوال كه «در خانواده چه پنهان كاری داشته اید كه پشیمان شده اید؟ » در این برنامه مشاركت داشته باشند .

مجله صبحگاهی «به وقت زندگی» با اجرای آسیه گرجی ، تهیه كنندگی نسیم صباغان ، هماهنگی آتوسا برهانی نژآد و محمد كثیری به عنوان مسئول ارتباطات ساعت ۱۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.