Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 36958
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 20 مهر 1401 - 23:27 |

اخبارو رویداد های جام جهانی با نگاهی متفاوت در رادیو صبا

اخبارو رویداد های جام جهانی با نگاهی متفاوت در رادیو صبا

تهیه كننده برنامه «ده بیست ودو» با حضور در استودیو شبكه خبر سیما درباره ویژگی های برنامه فوتبالی ده بیست و دو توضیحاتی ارائه كرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، آزاده شاهرخ مهر تهیه كننده برنامه «ده بیست و دو» روز سه شنبه ۱۹ مهر با حضور در استودیو شبك خبرسیما توضیحاتی درباره این برنامه ارائه كرد.
آزاده شاهرخ مهر تهیه كننده برنامه «ده بیست و دو» درباره انتخاب نام این برنامه و بخش‌های مختلف این برنامه كه با حال و هوای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر از رادیو صبا عنوان كرد: ده در اسم این برنامه برگرفته شده از موج رادیو صبا ۱۰۵,۵ است و ۲۲ را از جام جهانی ۲۰۲۲ گرفته ایم.
وی افزود: این برنامه از ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ پخش خود را بر امواج رادیو صبا آغاز كرده است، موضوع اصلی برنامه «ده بیست و دو» جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر است و مسابقه ای را در آن طراحی كردیم كه شامل بخش های مختلف است. در این برنامه از شنوندگانمان می خواهیم با ۲۲ كلمه، جمله ای طنز با موضوع جام جهانی برایمان ارسال كنند، حتی سامانه جداگانه ۳۰۰۰۰۱۰۲۲ را برای آن ها در نظر گرفته‌ایم. استقبال زود هنگام این برنامه از جام جهانی باعث شد كه ما به خوبی با مخاطبانمان همراه باشیم و این روزها بهترین جملات طنز درباره جام جهانی را از آنها دریافت می كنیم.

وی ادامه داد: این مسابقه مانند فوتبال به دو نیمه تقسیم می شود، در نیمه اول سوالات فوتبالی به صورت پیامكی با حال و هوای طنز توسط مخاطبان پاسخ داده می شود. همچنین در این مسابقه وقت استراحت نیز داریم كه در آن بخشی با عنوان شوخی با خبرهای فوتبال، جام جهانی و حاشیه آن ها را برای همراهان در نظر گرفته ایم. در نیمه دوم مسابقه «ده بیست و دو» از بین افرادی كه جملات طنز خود را برایمان ارسال كردند، ۲ یا ۳ نفر را انتخاب می كنیم، آن ها روی خط می آیند و متناسب با جملاتشان كه از قبل با ما به اشتراك گذاشته بودند، توسط دستگاه VAR تشخیص داده می شود كه در كدام بخش، مسابقه دهند.

شاهرخ مهر درباره ادامه روند برنامه گفت: بازیگری داریم كه نقش مسئول پیامك های طنز را دارد و به شركت كنندگان امتیاز می دهد. مسابقات برنامه «ده بیست و دو» شامل ۲۲ سوال درباره جام جهانی و فوتبال است. «من گزارشگرم» نیز بخشی است كه مسابقه دهندگان موقعیتی طنز در بازی فوتبال را به مدت دو دقیقه برایمان گزارش می كنند.
او افزود: «یك سوال با ۲۲ پاسخ» نیز بخش دیگری از مسابقه «ده بیست و دو» است. در ادامه برنامه، «وقت اضافه» داریم كه در آن، مسائل روز تیم ملی در جام جهانی را زیر ذره بین می بریم. ما در مسیر آغاز تا پایان برنامه، جملات طنز مخاطبان را كه پایه اصلی برنامه هم هستند، می خوانیم. در نهایت به شركت كنندگان امتیاز داده می شود و بین افرادی كه امتیاز بالاتری دارند مسابقه دیگری برگزار می شود. بعد از اینكه جام جهانی تمام شد تعداد ۱۰۲۲ از این جملات طنز در كتابی گردآوری و چاپ می شود.

این تهیه كننده درباره ویژگی مسابقه رادیویی «ده بیست و دو» و انتخاب مجریان اظهار كرد: این برنامه ورزشی است و طبیعتا ریتم بالایی دارد اما ویژگی اصلی آن تعاملی است كه مدام با مخاطب داریم.
وی افزود: این برنامه نیاز به یك مجری با سابقه اجرای مسابقات رادیویی و اطلاعات ورزشی به ویژه فوتبالی دارد و مهدی پربا توجه به سوابق كاری و اطلاعات ورزشی مجری خوب این برنامه است كه دركنار آن یك مجری بازیگر طناز با توجه به ماهست شبكه و برنامه لازم داریم كه حمید پارسا با توجه به اینكه نویسندگی این برنامه را انجام می دهند به خوبی از عهده ای كار بر می آید
مسابقه «ده بیست و دو» هر روز ساعت ۱۷ به صورت زنده از رادیو صبا پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.