Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 26452
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت, رادیو فرهنگ, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1400 - 13:56 |

از انتخابات تا روایت های یک غسال موضوع نمایش های رادیویی این هفته

از انتخابات تا روایت های یک غسال موضوع نمایش های رادیویی این هفته

این هفته سریال های جدید با موضوعات متنوع از آنتن سه شبکه رادیویی نمایش ، سلامت و فرهنگ پخش می شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش رادیویی “چند ضلعی” به نویسندگی مجید حیدری داستان خانواده ای را روایت می کند که هر کدام طرفدار یکی از نامزدهای انتخابات هستند. این نمایش رادیویی به نویسندگی مجید حیدری، کارگردانی مهرداد مهماندوست، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم ، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی شمسی صادقی،محمد آقا محمدی، بهادر ابراهیمی، رضا عمرانی،شیما جانقربان،امیر زنده دلان، مینو جبارزاده، محمدرضا قلمبر و رضا یزدانی هر روز ساعت ۶:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه به روی آنتن رادیو سلامت می رود.

همچنین سریال رادیویی”غلام مرده شور” به نویسندگی روح الله نوری، روایتی جذاب و شنیدنی از غسالی است که عازم جبهه های جنگ است اما در این بین اتفاقاتی برای او رخ می دهد که شنیدنی است. این نمایش به تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، کارگردانی مجید حمزه، افکتوری نازنین حسن پور و صدابرداری جعفر جودتی، هر روز ساعت سی دقیقه بامداد از رادیو نمایش پخش می شود.

سریال رادیویی “همسر” نیز با نگاهی به رمانی با همین نام نوشته مگ ولیتزر، توسط داریوش روحی تنظیم رادیویی شده و ایوب آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده دارد.این نمایش رادیویی با بازی ایوب آقاخانی، مونا صفی،نازنین مهیمنی، حمید یزدانی، مینو جبارزاده ،افکتوری نازنین حسن پور و صدابرداری حیدر صفدری هر روز ساعت ۲:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۳:۰۰ بامداد به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.