Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26665
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 03 خرداد 1400 - 17:49 |

«از دژپل تا دزفول» روی موج رادیو فرهنگ

«از دژپل تا دزفول» روی موج رادیو فرهنگ

شبکه رادیویی فرهنگ ویژه برنامه «از دژپل تا دزفول» را به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر و مقاومت دزفول تقدیم شنوندگان می‌ کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عوامل ویژه برنامه «از دژپل تا دزفول» با استقرار در شهر دزفول، به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت و روز دزفول، این برنامه را روی آنتن رادیو فرهنگ‌ می‌ برند.

این برنامه ۳ و ۴ خرداد در دو بخش از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۱۹:۳۰ تا ۲۱ از رادیو فرهنگ پخش می‌ شود.

در این برنامه در بخش ساعت ۱۵ دکتر محمدرضا سنگری از خاطرات مربوط به آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول می‌ گوید. همچنین عبدل الرحیم سعیدی راد، شاعر نویسنده دزفولی، مهمان دیگر این برنامه است و در ارتباط تلفنی با بنیاد عاشورا از فعالیت آنها گفته می‌ شود.
سردار خضریان از راویان دفاع مقدس نیز در این برنامه روایتگر فتح خرمشهر است و در گفت و گو با بهزاد جولایی، دبیر روز ملی مقاومت و مدیر موزه و کتابخانه دفاع مقدس دزفول، از فعالیت ها و برنامه‌ های آنها مطلع می‌ شویم.
حضور خانواده شهید سردار سرلشگر سوداگر از دیگر بخش های «از دژپل تا دزفول» است و در ادامه نیز در ارتباط تلفنی با سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه استان خوزستان گفت و گو می‌ شود.

بخش دوم برنامه «از دژ پل تا دزفول» نیز میزبان علی فرهمندپور، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول، استاد خدادادی، نقاش و خانواده شهید ولایتی از شهدای حادثه تروریستی رژه ۳۱ شهریور ۹۷ می‌شود و سردار رئوفی از فرماندهان عالی رتبه آزاد سازی خرمشهر نیز مهمان تلفنی برنامه است.

میهمان ویژه این برنامه نیز حاج صادق آهنگران است که با حضور در استودیو پخش رادیو فرهنگ، خاطرات هشت سال دفاع مقدس را روایت می‌کند.
ویژه برنامه «از دژپل تا دزفول» به همت گروه کتاب و گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ، به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری، مشاور محتوایی مهدی دادجو، گویندگی علیرضا تابان و … روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.