Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46209
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 27 آذر 1402 - 15:48 |

از پژوهشگران رادیو فرهنگ قدردانی شد

از پژوهشگران رادیو فرهنگ قدردانی شد

مدیر رادیو فرهنگ در پایان هفته پژوهش طی مراسمی از پژوهشگران این شبکه رادیویی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ۲۵ آذر در تقویم رسمی‌ کشور به نام «روز پژوهش» نامگذاری شده، به همین مناسبت مدیر رادیو فرهنگ در مراسمی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات «دکتر اسمر توبک» و «دکتر ظهیر احمدی» پژوهشگران رادیو فرهنگ، به تبیین اهمیت تحقیق و پژوهش در برنامه سازی پرداخت.

سید مرتضی کاظمی دینان که خود نیز از پژوهشگران سازمان صدا و سیما می‌باشد، دوشنبه ۲۷ آذر در نشستی صمیمانه با پژوهشگران رادیو فرهنگ گفت: برای رسانه ای فرهنگ محور همچون رادیو فرهنگ، رسالتی مهم متصور و مفروض است و هدفمندی و ارزش مداری باید در آن مشهود و ملموس باشد. لذا پژوهش می تواند در پیشبرد اهداف و تحقق ماموریت های شبکه نقش مهمی داشته باشد.

وی ادامه داد: مطالعه، پژوهش و سنجش در زمینه‌های فرهنگی و هنری با استفاده از روش‌‌های علمی‌ به منظور سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، برنامه‌سازی، نظارت و ارتقای کیفی برنامه‌های شبکه در چارچوب اصول و ماموریت رادیو فرهنگ و سیاست‌های تحولی رسانه ملی از جمله انتظاراتی است که از پژوهشگران شبکه داریم.

مدیر رادیو فرهنگ بیان کرد: نام‌گذاری یک هفته در تقویم رسمی‌ کشور به نام «هفته پژوهش و فناوری» نشان از اهمیت این موضوع دارد و فرصتی مغتنم است تا به این مساله توجه کنیم که پژوهش مجموعه فعالیت‌های خلاق، نوآورانه، نظام‌یافته و برنامه‌ریزی‌شده‌ای است که نتیجه آن باید در بهبود برنامه، بروز و ظهور داشته باشد. پس به طور حتم برنامه‌های رادیویی بر پایه پژوهش کیفیت بالاتر و بهتری نسبت به دیگر برنامه‌ها دارند.

کاظمی دینان در پایان ضمن اهدا لوح سپاس و هدیه به پژوهشگران و قدردانی از تلاش های انجام شده در زمینه‌های پژوهشی برنامه محور گفت: شایسته است حاصل زحمات پژوهشگران به‌طور جامع و کاربردی مورداستفاده قرارگرفته و انتظار می‌رود هم‌زمان با پاسداشت هفته پژوهش با اهتمام و عنایت مدیران گروه‌های برنامه ساز و تشکیل اتاق های فکر برای برنامه‌های شاخص شبکه، حوزه پژوهش و تولید ارتباطی تنگاتنگ با یکدیگر داشته تا مساله مهم “پژوهش برای آنتن” محقق شود و افق‌های روشنی فراروی عرصه برنامه سازی پدید آید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.