Monday, 17 June , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ - 11 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 49746
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 خرداد 1403 - 15:51 |
به مدیریت دوبله لادن سلطان پناه

«اسکاندیناوی وحشی» با گویندگی ۹ نفر دوبله شد

«اسکاندیناوی وحشی» با گویندگی ۹ نفر دوبله شد

مستند «اسکاندیناوی وحشی» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند حیات وحش محصول انگلیس در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این مستند لادن سلطان پناه و صدابرداری آن به عهده سهیل عابدی بوده است. نسرین اسنجانی، آزاده اکبری، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی و لادن سلطان پناه صداپیشه های این اثر بوده اند.

این مستند نگاهی به زیبایی‌های اسکاندیناوی سواحل بسیار زیبا، جنگل‌های فصلی و آتشفشان‌ها دارد. مستند در ژانر حیات وحش است و از تصاویر بسیار زیبایی برخوردار است. کارگردانی، تدوین و تصویربرداری خوبی دارد.

مستند در ژانر حیات وحش است و از تصاویر بسیار زیبایی برخوردار است و کارگردانی و تدوین و موسیقی متن خوبی هم دارد و می تواند برای علاقه مندان به مستندهای حیات وحش جذابیت ویژه ای داشته باشد.

شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.