Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44861
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 24 مهر 1402 - 13:40 |

اصول بازیگری تئاتر در مسابقه «دوراهی» رادیو صبا

اصول بازیگری تئاتر در مسابقه «دوراهی» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «دوراهی» مخاطبان را با اصول بازیگری تئاتر آشنا می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «دوراهی» در قالب مسابقه با رویکرد آشنایی مخاطبان با مهارت های متنوع در کار و زندگی راهی آنتن می‌شود.

این برنامه در هر قسمت به معرفی یک حرفه از ابعاد مختلف می‌پردازد. «فنی، تاریخچه، تخصص و ادبیات» بخش های متنوع این برنامه است که شنوندگان را با یک شغل آشنا می‌کند.

این برنامه روز سه شنبه ۲۵ مهر این برنامه میزبان دوبازیگر تئاتر می‌شود و که با شرکت در مسابقه دوراهی مخاطبان را با این حرفه آشنا می‌کنند.

تئاتر یکی ازهنرهای هفتگانه است وبازیگری تئاتر به دوره‌های مختلف تاریخی بازمی‌گردد. این هنر نمایشی از هزاران سال پیش با ریشه در فرهنگ‌های گوناگونی همچون فرهنگ یونان باستان، رم، مصر و چین شکل گرفته است. بازیگری در این دوران به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی هنر نمایشی محسوب می‌شد و در همه جوامع و فرهنگ‌ها به عنوان شیوه‌ای برای تفریح و ارتباط با دیگران استفاده می‌شد.

مسابقه پر هیجان دوراهی با اجرای «مهدی پر» و تهیه کنندگی رضا عزتی و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا چهار شنبه ساعت۱۰ تقدیم مخاطبان می‌شوند. شنوندگان می توانند با ارسال پیامک در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شرکت کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.