Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45602
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 آبان 1402 - 15:33 |

اعتراف مجری بارسایی معروف: در اروپا رئالی‌ام!

اعتراف مجری بارسایی معروف: در اروپا رئالی‌ام!

جوزپ پدررول، مجری معروف اسپانیایی، می‌گوید در لیگ قهرمانان طرفدار رئال مادرید است.

به گزارش “ورزش سه“، عملکرد درخشان رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که بسیاری از این تیم با لقب پادشاه اروپا یاد کنند و آن‌ها را هر سال در بین مدعیان اصلی قرار دهند.

این تیم تا به حال موفق شده ۱۴ بار جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر ببرد که بیشتر از هر تیم دیگری در اروپاست و نزدیک‌ترین تیم به آن‌ها در حال حاضر میلان است که هفت قهرمانی به‌دست آورده است.

کل کل هواداران رئال با بارسلونا بر سر قهرمانی‌های این تیم و ناکامی بارسا در این مسابقات خصوصا در چند سال اخیر همیشه ادامه داشته و حتی جرارد پیکه هم چند روز قبل سعی کرد بود طعنه‌ای به قهرمانی‌های این تیم بزند و آن‌ها را کم اهمیت جلوه دهد.

با این حال، یکی از مجریان معروف اسپانیایی که از هواداران متعصب بارسلونا به حساب می‌آید، اظهارات عجیبی را درباره حمایتش از رقیب قدیمی در لیگ قهرمانان مطرح کرده است.

پدررول درباره این موضوع گفت: «من هوادار بارسلونا هستم اما اگر رئال مادرید در لیگ قهرمانان روبه‌روی تیمی از کشوری دیگر قرار بگیرد، دوست دارم که آن‌ها برنده شوند.»

بسیاری از هواداران بارسا در شبکه‌های اجتماعی به این اظهارات اعتراض کرده و مدعی شده‌اند که یک هوادار واقعی چنین احساسی به رئال مادرید ندارد.

| منبع خبر : ورزش سه
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.