Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 19348
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 28 خرداد 1399 - 15:07 |

افسانه ای از یونان باستان در «افسون افسانه » رادیو نمایش

افسانه ای از یونان باستان در «افسون افسانه » رادیو نمایش

پنج شنبه این هفته دربرنامه رادیویی «افسون افسانه» ، افسانه ای از یونان باستان را خواهید شنید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،زهرا عبدالله زاده تهیه کننده این برنامه گفت:افسانه ها،ریشه در فرهنگ و آیین هر ملتی دارد و در افسانه ها می شود رد پای باورها و آداب و رسوم و ارزش های مردم هر سرزمین را دنبال کرد.

وی افزود: ما هر هفته یک افسانه از ملل مختلف  را در این برنامه داریم داریم که فضای موسیقایی آن بسیار متفاوت است و بسته به اینکه افسانه از چه مللی باشد موسیقی آن هم تغییر می کند .

این تهیه کننده رادیویی تأکید کرد: همین تنوع موسیقایی کار را جذابتر و البته کمی سخت تر می کند. معمولا در برنامه نمایشی «افسون افسانه» فضاهای افکتیو زیادی هم داریم و گاه نیاز است چندین افکت با هم میکس شود تا فضای مطلوب به دست آید.

عبدالله زاده یاد آور شد:در برنامه ی این هفته ، افسانه ای از کشور یونان به نام «آشیل» را خواهید شنید که درباره پسری به همین نام است و ماجراهای بسیار دارد.

گفتنی است افسانه «آشیل» با تنظیم رادیویی سهیلا خدادادی ، روایت مهرخ افضلی و با هنرمندی مهدی طهماسبی،فریدون محرابی، نورالدین جوادیان، فریبا طاهری ، احمد گنجی و به کارگردانی ایوب آقاخانی دررادیو نمایش تولید شده است.

«افسون افسانه» این هفته به افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری حیدر صفدری و تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده ، پنج شنبه ، ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می شود  و تکرار آن روز جمعه ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه است .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.