Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 2312
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 مرداد 1395 - 5:15 |

افشاگري بي سابقه رييس سابق شبكه سه عليه مجري برنامه ٩٠: فردوسي پور مجري توانايي نيست!

افشاگري بي سابقه رييس سابق شبكه سه عليه مجري برنامه ٩٠: فردوسي پور مجري توانايي نيست!
عادل فردوسی‌پور مجری توانایی نیست و نواقصی دارد. فردوسی پور یک «آن»‌هایی داشت و فوتبال این پتانسیل را داشت و این امکان را برای او به وجود آورد که آن «آن»ها را بروز دهد. او اگر سراغ بسکتبال رفته بود موفق نبود.
غلامرضا میرحسینی گفت: بحث من تخریب عادل نیست. شما برنامه‌های دو سال اول عادل را ببینید،  اشکالات اساسی در اجرا داشت. الان دیگر به مرز پختگی رسیده و برای خیلی از مجری‌ها الگو شده و حتی گزارش‌هایش هم برای خیلی ها الگوست.

تلویزیون آزمون و خطاها و اشکالات فردوسی‌پور را تحمل کرد برای اینکه او فرصت پیدا کند و بتواند به عنوان یک مجری موفق تلویزیون مطرح شود و کار کند. برگ برنده عادل فردوسی‌پور هم پرداختن به حاشیه ها بود اما آیا رسالت این برنامه این است که این دعواها را در فوتبال پیش بیاورد…»

اگر الان با مجری «۹۰» تماس گرفته شود او همچنان تصورش این است که مدیر اسبق شبکه سه تصمیم داشته برنامه اش را تعطیل کند.

فردوسی پور

با تغییر دکورش جدا از بحث مالی مخالفت کردم. به او گفتم دکور در برنامه تو جزء کوچکی است. اصل برنامه ات محتوا و خود موضوع فوتبال و اتفاقاتی است که در آن می‌افتد. یعنی اگر جلوی یک پرده مشکی با دو صندلی بشینی هم همین میزان ببینده داری. به او گفتم آن سال دکورش را دست نزند که ثابت کنم بیننده به خاطر دکور نمی‌آید

فردوسی‌پور براساس رویه قبلی که داشت (مستقل بودن در روی آنتن بردن برنامه نود) مثلا بعضی افراد خاص را در برنامه‌های نزدیک عیدش دعوت می‌‌کرد. مصاحبه با ظریف را هم بدون هماهنگی با من انجام داد. البته با مدیر گروه تلفنی صحبت‌کرده بود. (پخش نشدن مصاحبه) واقعا ربطی به آقای ظریف نداشت و دلیل اصلی این بود که موضوع و شخص مصاحبه شونده بدون هماهنگی انتخاب شده بود.

قرار بر این بود که عادل فردوسی‌پور فقط به فوتبال آن هم فوتبال داخلی بپردازد پیشنهاد داد جای دیگری تلویزیون این مصاحبه را پخش کند اما سازمان صدا و سیما به انجام این کار تمایلي نداشته است.

منبع: تماشاگران امروز
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.