Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 33695
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 19 فروردین 1401 - 14:16 |

افطاری متفاوت و با انرژی در «قبول حق» رادیوجوان

افطاری متفاوت و با انرژی در «قبول حق» رادیوجوان

«قبول حق» نام ویژه برنامه ایست که در افطارهای ماه مبارک رمضان قرار است لحظاتی شاداب و امیدبخش را برای مخاطبین رقم بزند.

با فرارسیدن ماه رمضان و آغاز ویژه برنامه های این ماه مبارک، رادیو جوان با برنامه‌ای متفاوت از برنامه‌های دیگر به استقبال لحظات افطار رفته است. «قبول حق» نام ویژه برنامه ایست که در افطارهای ماه مبارک رمضان قرار است لحظاتی شاداب و امیدبخش را برای مخاطبین رقم بزند.
مهدی مفیدی گوینده برنامه «قبول حق» درباره این برنامه گفت:
این برنامه سومین سال است که کار خودش را شروع کرده و قرار ما در این برنامه این است که بجای ایجاد لحظات حزن انگیز، برنامه را بر پایه امیدبخشی و اطلاع رسانی پیش ببریم. در سالهای گذشته برای امید بخشی از فرازها و جملات امیدبخش نهج البلاغه استفاده می کردیم اما امسال به طور ویژه روی آیات امیدبخش قرآن کار می‌کنیم که این بخش را حجت اسلام والمسلمین محمد مهدی عباسی برعهده خواهند داشت.
مفیدی در مورد بخش اطلاع رسانی و علمی برنامه توضیح داد: بخش دیگری از برنامه که به اطلاع رسانی در مورد نکات روزه داری و مخصوصا تغذیه در ماه مبارک رمضان می پردازد بخشی ست که در آن با کمک کارشناسان تغذیه ای سبک‌های اشتباه در تغذیه وعواملی که منجر به بیماری در ماه مبارک رمضان می شود را مطرح می کنیم.
وی با بیان اینکه در این برنامه از زوایای متنوع و متفاوت در مورد ماه مبارک رمضان صحبت خواهیم کرد گفت : در بخش نمایشی «قبول حق» سعی کردیم با روایت داستانی در مورد دو شخص که با هم تصادف کردند و حالا روح آنها با یکدیگر گفتگو می‌کند نکاتی را در مورد مراقبت نفس، بازگشت به وجوه انسانی و بهره بردن از تک تک لحظات زندگی را بیان کنیم. در بخشی از برنامه به ادبیات خودمان رجوع می‌کنیم و اشعاری که در مورد ماه مبارک رمضان سروده شده را برای مردم مورد بررسی قرار خواهیم داد. همچنین هر شب با افراد معمولی و ساده که برنامه ما را می‌شوند همراه می شویم و از اتفاقات و تجریباتشان در ارتباط با خدا صحبت می‌کنیم و در آخر نیز به مشاغلی می‌پردازیم که شاید سختی کارشان در ماه مبارک رمضان دوچندان باشد.

گوینده «قبول حق» در پایان گفت : دراین برنامه حس وحال من و حسین خلیل نژاد تهیه کننده برنامه کمی متفاوت با مجریان برنامه های افطار است و سعی کردیم از آن آدم خسته‌ای که دم افطار انرژی صحبت کردن ندارد فاصله بگیریم و با انرژی و خنده برنامه را اجرا کنیم. سعی می‌کنیم در این برنامه از لحظات افطار ‌لذت ببریم، زیرا این ماه، ماه میهمانی خداست، البته درحدی که چهارچوب ها را از بین نبریم.

برنامه قبول حق به تهیه کنندگی حسین خلیل نژاد و اجرای مهدی مفیدی در روزهای ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ از رادیو جوان روی آنتن می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.