Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 43545
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 مرداد 1402 - 13:11 |

الهه رضایی از مجریان محبوب دهه شصت به شبکه دو می‌آید

الهه رضایی از مجریان محبوب دهه شصت به شبکه دو می‌آید

بیست و هفتمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش بخشهایی از اجرای خاطره‌انگیز الهه رضایی همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما،  بیست و هفتمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «توطئه» محصول ۲۰۰۸ فرانسه و کانادا، برنامه «مجله خبری کودکان و نوجوانان» محصول ۱۳۶۱ به همراه اجرای برنامه توسط الهه رضایی و همچنین مرور شهرآورد ۴۲ در بخش «ورزش» اختصاص خواهد داشت.همچنین در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز الهه رضایی در برنامه «مجله خبری کودکان و نوجوانان» و اجرای گروه سرود دانش‌آموزی در فروردین ۱۳۶۱ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد و در بخش «کارتون» گزیده‌ای از کارتون خاطره‌انگیز «پسر کوهستان» محصول ۱۹۷۵ ژاپن پخش می‌شود.

از بخشهای جذاب برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک»، بخش‌های موسیقی و نماهنگ است. در این قسمت از برنامه، موسیقی «روزی تو خواهی آمد» با صدای محمد اصفهانی و نماهنگ «شوق حضور» با صدای علی فانی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی  Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیست و هفتمین قسمت آن، دوشنبه ۳۰ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.