Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 41650
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 05 خرداد 1402 - 0:14 |

امیرحسین مدرس «قصه ما همین بود» را روایت می کند

امیرحسین مدرس «قصه ما همین بود» را روایت می کند

رادیو صبا در برنامه «قصه های ظهر صبا» داستان هایی از كتاب قصه ما همین بود را تقدیم مخاطبان می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، «قصه های ظهر صبا» برنامه ای است كه داستان های كوتاه و شنیدنی را با روایتی متفاوت برای مخاطبان بازخوانی می كند در این برنامه امیرحسین مدرس داستان های اجتماعی و ایرانی كهن برای مخاطبان می خواند.

این برنامه روز جمعه پنجم خرداد به روایت داستانی از كتاب «قصه ما همین بود» از محمد میركیانی می رود، میركیانی در مقدمه ی كتاب توضیح داده است: «سال ها پیش كه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بچه ها را پای كرسی جمع می كردند و برایشان قصه می گفتند، آخر كار نفسی می كشیدند و می گفتند: «قصه ی ما به سر رسید، كلاغه به خانه اش نرسید.» یا می گفتند: «بالا رفتیم هوا بود. پایین آمدیم زمین بود، قصه ی ما همین بود.» بچه ها فكر می كردند دیگر قصه های قصه گو تمام شده؛ ولی دوباره شبی از راه می رسید و وق گفتن قصه ای و حكایتی»
او توضیحات مقدماتی درباره مجموعه داستانش را به این شكل ادامه داده است: «حالا شما هم پیش روی خودتان كتابی دارید با شش قصه؛ قصه هایی با همان شكل؛ قصه های پدربزرگ ها و مادربزرگ ها. این قصه ها طوری نوشته شده اند كه شما هم می توانید آن ها را بخوانید و برای دیگران تعریف كنید.»

این برنامه روز جمعه داستان «بقال و رفیق نابه كار» را تقدیم شنوندگان می كند.

«قصه های ظهر صبا» روزهای جمعه ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه كنندگی زینب برومند و با تنظیم رادیویی معصومه پاكروان راهی آنتن صبا میشود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.