Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1204
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 دی 1394 - 11:52 |

امیرحسین مدرس مجری برنامه «ساعت ۲۵» شد

امیرحسین مدرس مجری برنامه «ساعت ۲۵» شد

برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» در آستانه چهارمین سال فعالیت خود از این هفته با حضور امیرحسین مدرس به عنوان مجری کار‌شناس برنامه به روی آنتن می‌رود.

در سری جدید این برنامه که روند تخصصی‌تر شدن و جدی‌تر پرداختن به مسائل موسیقی طی می‌شد، لزوم حضور یک مجری آگاه به موسیقی، امیرحسین مدرس را با تیم ساعت ۲۵ همراه کرد.

این هفته محسن شریفیان مهمان برنامه خواهد بود و در کنار گپ‌وگفت زنده با مهمان، در بخش‌های دیگر برنامه شاهد گفت‌و‌گوی اختصاصی با استاد حسین علیزاده در خصوص موسیقی فیلم، گزارش تمرین ارکستر ملی و گفت‌و‌گو با استاد فرهاد فخرالدینی و سهراب کاشف در خصوص این اجرا، گزارش کنسرت موج نو و گفت‌و‌گو با محمد معتمدی و علی قمصری و گزارش عیادت از استاد حمید سبزواری در بیمارستان خواهیم بود.

بخش‌های ثابت برنامه همچون موسیقی نواحی، موسیقی کلاسیک و موسیقی فیلم نیز با پرداختن به موضوعاتی چون موسیقی عاشیق‌ها، موسیقی آذربایجان، تاریخ موسیقی درام و عاشقانه و… ادامه‌دار است و پخش کلیپ‌هایی مختص مهمان برنامه و موسیقی‌های سنتی، پاپ و… را همچون روال همیشه شاهد خواهیم بود.

برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» هر هفته پنجشنبه شب‌ها ساعت ۰۰: ۳۰ بامداد به‌صورت زنده به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود. لیست عوامل و دست اندرکاران این برنامه بدین قرار است: تهیه‌کننده؛ محمود محمودی٬ کارگردان؛ احمد اطراقچی٬ سردبیران؛ حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی٬ مجری؛ محمودرضا قدیریان٬ امیرحسین مدرس، مدیر تولید؛ آرش جهانشاه٬ تصویر و نور؛ مهداد هوشیاری٬ تدوین؛ سارا معلم، مسعود صنم و شبنم آدینه، دستیاران؛ عباس هوشیاری، محمد بنایی و روابط عمومی؛ شیوا خورسند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.